Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Audi a3 8p 2007r 1.9 105km - Błąd czujnika położenia walka rozrządu

Damian18467 06 Jun 2018 20:46 1812 2
  • #1
    Damian18467
    Level 2  
    Witam. Przepraszam że zakładam nowy temat, aczkolwiek przeczytałem wszystkie tematy i żaden nie dał mi prawidłowej odpowiedzi.
    A mianowicie:
    Moja A3 wystawiła korbe na zewnątrz, kupiłem silnik, mechanik trzymał auto dwa miesiące i po oddaniu ogromny problem - auto ciężko pali i na zimnym i na ciepłym silniku. Posiadam VCDS więc pierwsze co zrobiłem sprawdziłem bledy.
    Pojawił się błąd czujnika położenia walka rozrządu- niezrozumiały sygnał.
    Wymieniłem czujnik na nowy - Valeo. Bez zmian
    Gdy biorę w VCDS bloki pomiarowe pokazuje:
    Czujnik g28 - 840 na biegu jałowy.
    Czujnik g40 - wskazania wahają się na zmianę, 350, 400, 750 i tak na zmianę w kółko.
    Auto ma moc pracuje dobrze nic się nie dzieje - tylko ciężko odpala. Straciłem już głowę, i moi wszyscy mechanicy tez. Jedyne co mnie zastanawia to - czy są różne rodzaje koła rozrzadu te z którego czujnik g40 odczytuje ? Bo nie wiem czy mechanik zamontowal koło ze starego silnika, czy z tego co kupiłem. Przed wymianą miałem BLS A teraz jak się nie mylę BKC. Bardzo proszę o pomoc, już straciłem nadzieję na ten silnik.
    Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
    Pozdrawiam
  • Helpful post
    #2
    decybel91
    Level 42  
    Koła powinny być identyczne.
    Z twojego opisu wynika, że jest źle ustawiony rozrząd.
  • #3
    Damian18467
    Level 2  
    Rozumiem, czy jest możliwe to, co czytałem w innych bliźniaczych postach że np, jest źle ustawione koło sygnałowe na czujniku g28 ?
    Podpowiem jeszcze, że silnik stary miał DPF A drugi który kupiłem był z wersji bez DPF i było dorabianie uchwytów oraz trójnik do chłodnicy EGR. Poza tym silniki były identyczne. Ze starego silnika był przekładany cały osprzęt.