Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

PEUGEOT 206 - Awaria po naprawie samochodu

07 Cze 2018 18:59 1563 36
  • Poziom 6  
    Proszę o pomoc.

26 kwietnia wymieniałem u mechanika uszczelkę pod głowicą, po miesiącu awarii uległ silnik - zepsute popychacze.
    Mechanik twierdzi, że nie ma to związku z naprawą.

Jestem laikiem jeżeli chodzi o naprawę samochodów, w związku z czym proszę o pomoc.
    Czy po prostu mam pecha, czy mechanik coś sknocił i się miga od odpowiedzialności?

Jeżeli to wina mechanika, co mogę zrobić?

Piotr

p.s.
    samochód Peugeot 206 2.0 HDI
    przebieg 152000 km
    od naprawy przejechane około 600 km
  • Moderator Samochody
    Nie wiem co musiał by zrobić żeby była jego wina.. co się stało z popychaczami?
  • Poziom 6  
    Jutro dostanę pisemne wyjaśnienie z warsztatu, proszę o zaglądnięcie .

Dodano po 17 [godziny] 33 [minuty]:

Dzisiaj wiem więcej.
    Uszkodzeniu uległy dźwigienki zaworowe, tzn. 4 się rozsypały. To spowodowało uszkodzenie wałka rozrządu i koła zębatego.
    Według mechanika nie ma to związku z naprawą, a jest to wada fabryczna dźwigienek.
    Auto ma przebieg 152000 km, od wymiany uszczelki pod głowicą do awarii przejechałem ok 600 km.
  • Poziom 42  
    Nieprawda. D,wigienki strzeliły w wyniku kolizji zaworów z tłokami. A to prawdopodobnie w wyniku uszkodzenia napędu rozrządu.
  • Poziom 6  
    Czyli co, mechanik mnie próbuje oszukać?
    Mam brać rzeczoznawcę i się z nim sądzić?
  • Moderator Samochody
    kortyleski napisał:
    Nieprawda. D,wigienki strzeliły w wyniku kolizji zaworów z tłokami. A to prawdopodobnie w wyniku uszkodzenia napędu rozrządu.

Jak by jedna padła to może a 4 na raz ? Prawie na pewno wpadnę jak kolega pisze.

Zrób zdjęcia.
  • Poziom 6  
    Samochód jest u mechanika, on chce go odpłatnie naprawiać a ja nie wiem co mam robić.