Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

w201, mercedes, 190e, instalacja gazowa

michalniz1 23 Aug 2005 07:40 4365 9
  • #1
    michalniz1
    Level 12  
    mam mercedesa 190e 2.o benzyna na mechanicznym wtrysku paliwa z katalizatorem i sondą lambda z instalacją II generacji elpigaz, nie ma zamontowanej zadnej elektroniki, samochód gasnie mi gdy się rozgrzeje najgorsze jest dojeżdżanie do świateł prawie zawsze zgaśnie lub jechanie w korku, na benzynie jezdzi bez problemu, juz nasty raz zgłaszam reklamacje ale po regulacji nic sie nie poprawia. czy do tej instalacji musi byc zamontowany jakiś komputer? bo jak się pytałem gazownika to mi mówil ze do mechanicznego wtrysku się nie instaluje komputera bo to nie zdaje egzaminu. słyszałem tez ze powinien byc zalożony stabilizator obrotow lub biegu jałowego, czy powinien on byc zalozony do tego samochodu bez zadnych doplat w ramach gwarancji? co mam robić?
  • #2
    Stanisław Chwalisz
    Level 34  
    Na rurę do filtra powietrza załóż drugą rurę wykręć do tyłu silnika.
  • #3
    Slawek J
    Level 30  
    Ogolnie starsze mercedesy szczegolnie z mechanicznym wtryskiem nie bardzo lubia gaz. Masz na gwarancji to niech robia az naprawia albo zwrot pieniedzy i niech sobie wezma ta instalacje. Na drugi raz warto popytac o warsztat specjalizujacy sie w tego typu przerobkach w tych autach.
    Pozdrawiam.
  • #4
    michalniz1
    Level 12  
    rura jest wykręcona od samego początku to nic nie zmieniło

    Dodano po 35 [minuty]:

    czy instalacja jaką mi założyli czyli bez komputera i stabilizatora obrotów jest zgodna z przepisami? bo ja się dowiedziałem z internetu, że jak jest sonda lambda i katalizator to musi być komputer. co mam zrobić jeśli mi powiedzą ze nie da sie nic z tym zrobić, samochod wstawiłem do nich dzisiaj i mi powiedzieli że muszą przeczyścić silniczek krokowy i powinno być dobrze, ale ten samochod od początku czyli od maja tego roku zachowuje się tak samo więc wątpię czy to coś pomoże. na benzynie cyka jak zegarek.

    Dodano po 1 [minuty]:

    mercedes jest z grudnia 89 roku na pełnym mechanicznym wtrysku to chyba nie jest az taki stary jak na merasia
  • #5
    Stanisław Chwalisz
    Level 34  
    Teraz koniec rury zciskaj tak aż usłysz ze obroty silnika nieznacznie wzrosły/mówimy o gazie/.Melduj.
  • #6
    michalniz1
    Level 12  
    na razie nie moge przy nim grzebac bo dalem go do ponownej regulacji jutro odbieram i zobaczymy, w warsztacie mi powiedzieli ze jakąś cewke wymieniają i dopiero jutro moge go odebrac nie wiem co z tym wspólnego jakas cewka zobaczymy jutro?
  • #7
    Slawek J
    Level 30  
    Zeby sie okazalo ze wystawia ci rachunek niwiele mniejszy niz za cala instalacje a tak w rzeczywistosci to prawie nic przy nim nie zrobia. Ja jak zostawilem raz samochod w warsztacie bo amortyzatory laly a byly na gwarancji to mi auto nastepnego dnia zginelo.
  • #8
    michalniz1
    Level 12  
    powiedzieli ze jakąś cewke wymienili na razie jest lepiej nie gasnie jak jeżdże czasami potrafi zgasnąć jak jade szybko potem gwałtownie hamuje nie wim czy tak może być? myśle że za jakiś tydzień znowu sie wszystko popsuje.
  • #9
    nepek59
    Level 13  
    Witam, jeśli masz zawór krokowyze śruba regulacyjną to przykręć gaz a jak się nie da to między parownik a krokowu wstaw zwykły zawór taki jak jest w inst. I generacji. To da Ci dodatkową regulację
  • #10
    michalniz1
    Level 12  
    założyli mi stabilizator biegu jałowego i problem z gaśnięciem znikł.