Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

nagrywanie wokalu mikser behringer 302usb ,mikrofon selene ,kable!

misha9999 08 Jun 2018 11:49 1119 18
    misha9999
    Level 2  
    Witam ! na forum jestem nowa , całkiem zielona jeśli chodzi o nagrywanie wokalu . Mianowicie , chce nagrac ten wokal i mam :
    -mikser behringer 302USB i kabel usb do tego
    -mikrofon dynamiczny selene DM-201 i Kabel z jednym XLR'em żeńskim i jednym JACK STEREO.
    -kabel cinch-jack
    -laptop
    -sluchawki jbl

sprzet naprawde PODSTAWOWY JAK WIDAC :D ale o to chodzi narazue :p
    i chccialabym to wszystko połaczyc by dzwiek z mikrofonu przechdozil przez mikser i trafial do kompa do odpowiedniego programu (narazie baardzo amatorsko bo do programu audacity ) i żeby można było go nagrac .
    i tu moja prosba : gdzie i co podlaczyc do czego i za pomocą jakich kabli oraz jakie ustawienia wtedy nadać laptopowi.
    Z gory dziekuje !!!!
    adversus
    Level 32  
    Jak możesz wrzuć zdjęcia kabli jakie masz, ogólnie wszystkiego wtedy będzie łatwiej pomóc. Bo może się okazać że coś jest nie tak lub czegoś brakuje.
    adambyw
    Moderator of Acoustics
    Potrzebny Ci będzie kabel z wtykami XLR z obu stron. Tak żeby do miksera wpiąć się wtykiem XLR z mikrofonu. Gniazdo jack jest przeznaczone dla instrumentów i innych źródeł liniowych.

Mikser łączysz do komputera normalnie kablem USB.

Ustawienia w komputerze zależą wyłącznie od systemu operacyjnego i oprogramowania które będziesz używać. Każdy ustawia się nieco inaczej.
    HD-VIDEO
    Level 42  
    adambyw wrote:
    Potrzebny Ci będzie kabel z wtykami XLR z obu stron. Tak żeby do miksera wpiąć się wtykiem XLR z mikrofonu. Gniazdo jack jest przeznaczone dla instrumentów i innych źródeł liniowych.

Nie jest to prawda i przypadku tego miksera, należy użyć przewodu XLR-Jack Stereo, dodatkowo w przypadku tego mikrofonu.