Wszystkie głowice są te same od kiedy mam ten ciągnik, te dwie czarne były ostatnio zrobione bo olej kapał prowadnicami zaworowymi, wróciły w stanie oczyszczonym z rdzy i farby to je pomalowałem a pozostałe dwie po prostu zardzewiały, w nich były tylko docierane zawory.
Panewki.. sprężarkę również podejrzewam dlatego czasowo z racji braku pneumatyki po prostu wymontowałem zawartość. Panewki korbowodowe, na nich nie widzę nic złego, ślady normalnego zużycia, główki korbowodów również bez wyczuwalnego luzu na sworzniu tłoka, tylko luz wzdłużny i nic więcej.
To stukanie najbardziej słychać na korpusie regulatora obrotów w pompie, już mnie uszy bolą od stetoskopu. W tym momencie wszystko w tym silniku na wierzchu, tylko panewek wału nie sprawdzę bo silnikiem nie odjeżdżałem od skrzyni i za to się nie biorę do zimy.
Panewki.. sprężarkę również podejrzewam dlatego czasowo z racji braku pneumatyki po prostu wymontowałem zawartość. Panewki korbowodowe, na nich nie widzę nic złego, ślady normalnego zużycia, główki korbowodów również bez wyczuwalnego luzu na sworzniu tłoka, tylko luz wzdłużny i nic więcej.
To stukanie najbardziej słychać na korpusie regulatora obrotów w pompie, już mnie uszy bolą od stetoskopu. W tym momencie wszystko w tym silniku na wierzchu, tylko panewek wału nie sprawdzę bo silnikiem nie odjeżdżałem od skrzyni i za to się nie biorę do zimy.