Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

CP Unicable - Rozgałęźnik sygnału, multiswitch, podłączenie 3 dekodera

10 Cze 2018 13:47 999 10
  • Poziom 7  
    Witam

Przedstawię sytuację jaka u mnie jest. Od razu powiem, że jestem laikiem w sprawach SAT. Mam w tej chwili evobox pvr i dodatkowo zwykły dekoder hd w CP, podłączone wszystko jest dwoma kablami. Jeden główny idzie do evobox, a drugi do drugiego dekodera mini hd.
    Planuję dokupić trzeci dekoder do Multiroom. Chciałbym go podłączyć bez wypuszczania trzeciego kabla z konwertera.
    - Mogę zastosować taki rozgałęźnik jak na zdjęciu czy jest potrzeba zakupu multiswitcha? CP Unicable - Rozgałęźnik sygnału, multiswitch, podłączenie 3 dekoderaIMG_201806...133605.jpg Download (2.59 MB)
    - Czy rozdzielenie sygnalu muszę zrobić z tego głównego kabla co idzie do evobox czy tego drugiego? Wydaję mi się że jednak ten drugi.

Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
  • Poziom 27  
    Niestety czegoś takiego nie można zastosować.
  • Poziom 35  
    crystal84 napisał:
    Chciałbym go podłączyć bez wypuszczania trzeciego kabla z konwertera

Jaki to konwerter?
    Rozgałęźnik masz do tv naziemnej.
  • Poziom 27  
    Najsensowniejszy i raczej najtańszym to wymiana konwertera i pociągniecie kabla.Poz artur
  • Poziom 7  
    _kli_ napisał:
    crystal84 napisał:
    Chciałbym go podłączyć bez wypuszczania trzeciego kabla z konwertera

Jaki to konwerter?
    Rozgałęźnik masz do tv naziemnej.

To jest Inverto IDLB-QUDL42-UNI2L, w zestawie od CP.
  • Poziom 7  
    _kli_ napisał:
    Albo prowadzisz trzeci kabel, albo wymiana konwertera na Unicable II + rozgałęźnik 1/3 lub 2x 1/2

Myślałem że mój konwerter to właśnie unicable II. Czyli pozostaje wymiana konwertera albo prowadzenie trzeciego kabla. A co z zastosowaniem multiswitcha?
  • Pomocny post
    Poziom 35