Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Gaming pc dopieszczony -8000pln

Swiiezzy 12 Cze 2018 00:58 651 26
  • #1 12 Cze 2018 00:58
    Swiiezzy
    Poziom 8  

Wtiam
    Czas złożyć nowy pc kiedyś tutaj na forum zakładałem identyczny wątek ;) i dostałem masę porad co warto kupić a co nie (2013 rok)
    Pc w 100% ma służyć do gamingu( czasami stremowaniu)
    moj max budżet to 8000 PLN
    Jestem troszeczkę zielony wiec za każda dobra rade bd wdzięczny ;)
    interesuje mnie tylko "skrzynka" bez monitorów myszek etc

Teraz bebechy jakie sobie upatrzyłem

Link
    Link
    Link
    Link
    Link
    Link

Brakuje jeszcze Chłodzenia ,dysk ssd juz posiadam
    Chciałbym mieć chłodzenie wodne, tylko nie wiem czy sam to złoże ;)

Moje wymagania to granie na max detalach przy minimum 60 fps w każdej sytuacji (nawet przy stremowaniu )

Z góry przepraszam za mój język polski(Pięta Achillesa) ;)

0 26
  • #2 12 Cze 2018 07:02
    Myrasz
    Poziom 19  

Nzxt Kraken X62 v.2
    Chłodzenie polecane, wydajne i popularne - co widać po ilości zakupionych sztuk oraz komentarzach pozytywnych. Na tą chwilę z chłodzeniem wodnym twoje wydatki to ~6600 zł. Pokusiłbym się o lepszą płytę główną - z lepszą sekcją zasilania, np:
    MSI Z370 Tomahawk lub z dodatkowo rozbudowanym chłodzeniem sekcji: MSI Z370 GAMING M5

0
  • #3 12 Cze 2018 09:23
    bloodyman
    Poziom 25  

Zależy czy chcesz się bawić w kręcenie. :) moim zdaniem i7 bez k i do tego 1080 będzie lepsze niż i7k + 1070 +dobra płyta + dobre chłodzenie. Nigdy nie wiesz jak Ci się procek wykręci bo niektóre pójdą jak szalone inne gorzej zależy od sztuki. i7 nie będzie ograniczać a do grania to karta jednak jest priorytet.

0
  • #4 12 Cze 2018 11:00
    Piterixos
    Poziom 27  

Myrasz napisał:

Chłodzenie polecane, wydajne i popularne - co widać po ilości zakupionych sztuk oraz komentarzach pozytywnych.