Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Lenovo legion y520 - Blue screen BSOD Critical process died

14 Cze 2018 12:48 1098 5
  • Poziom 8  
    Cześć, mam problem z laptopem, kupiłem go jakieś 6 miesięcy temu i do tej pory było wszystko ok ale zaczęły wyskakiwac Blue screnny. Laptop to Lenovo legion y520 z dyskiem SSD, System Windows 10 wyskakują mi różne błędy np:
    Unexpected Store exception
    Critical process died

    z tego co czytałem moze to byc przez dysk, ale crystaldiskinfo pokazuje stan dobry

    Szukałem na google fixy ale nic nie dają :/
    -Sprawdzałem dyski programem crystaldiskinfo i pokazuje stan dysku dobry i hdd i sdd
    -robiłem memtesta i rowniez nie znalazlo zadnych błędów
    -aktualizowałem sterowniki graficzne do najnowszych, nic to nie dało (moze to jakies inne) ?

    Dodam, ze czasami wyskakuje to po uruchomieniu laptopa az czasami nawet po 2 godzinach uzywania.
  • Spec od komputerów
    Wrzuć dokładny kod bluescreena, może być programem bluescreenview.
  • Poziom 8  
    Teraz wyskoczył taki błąd dwa razy... Wczesniej zazwyczaj wyskakiwało critical process died. Mam wrażenie, ze te blue screeny wyskakuja coraz czesciej.

    Lenovo legion y520 - Blue screen BSOD Critical process died
  • Pomocny post
    Spec od komputerów
    Bluescreen spowodowany najprawdopodobniej sterownikami nvidia, odinstaluj sterowniki, usuń pozostałości sterownika programem DDU (http://www.guru3d.com/files-details/display-driver-uninstaller-download.html), uruchom sprzęt ponownie i zainstaluj sterowniki karty graficznej.
  • Poziom 8  
    rtj71 DZIEKI! Działa :) spowodowane bylo to sterownikami nvidi. Jakas aktualizacja musiała sie zle zainstalowac :) Dzieki jeszcze raz :)