Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sterowanie deszczownią przez moduł GSM

17 Cze 2018 10:15 555 5
  • Poziom 2  
    Witam potrzebuję zrobić sterowanie do deszczowni poprzez tzw. sms czyli sterowaną modułem gsm na listwe din. I tu moje pytanie jaki moduł zastosować ilu kanałowy i jakiej mocy. Moduł ma załączać pompę głębinową 8kW. Czy można to zrobić poprzez sam moduł czy trzeba przez przekaźnik. Proszę o podesłanie ewentualnych linków do modułów i przekaźnika. Obok przekaźnika ma się także znaleźć wyłącznik tej pompy manualny czyli ręczny. Dodam że nie jestem elektrykiem ale podstawy i zasady znam także może sobie poradzę. Pozdrawiam i z góry dzięki.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 33  
    Oczywiście, że moduł GSM nie załączy silnika 8kW, tzn. załączy go ale tylko raz :)
    Potrzebny będzie układ rozruchowy do silnika, który robi sekwencję gwiazda trójkąt. Można kupić gotowe układy rozruchowe z opóźniaczem czasowym i mechanicznym zabezpieczeniem między stycznikami. Ewentualnie można jeszcze zastosować falownik jeśli potrzeba płynnej zmiany pracy pompy i spiąć go z modułem GSM po RS485.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 2  
    Dzięki kolego ale nic mi to za bardzo nie mówi. Chyba będę musiał wziąć do tego elektryka, żeby nic nie spalić. Myślałem ze będzie to prostsze.
  • Poziom 27