Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] PASSAT 2.0T - Zasilanie P3087 - 000 - usterka elektryczna w obwodzie

Michal2002 17 Jun 2018 12:37 2319 6
Relpol
  • #1
    Michal2002
    Level 23  
    Witam,

    Przekazniki i bezpieczniki dobre.

    Czasem też są błędy :

    008852 - Zawˇr regulacyjny ciťnienia paliwa (N276)
    P2294 - 000 - przerwa - MIL zapalona
    Ramka zamro┐ona:
    Stan b│ŕdu: 11100000
    Priorytet b│ŕdu: 0
    CzŕstoťŠ b│ŕdu: 2
    Wew.licznik b│ŕdˇw: 255
    Przebieg: 110105 km
    Wskačnik czasu: 0
    Data: 2028.14.02
    Czas: 00:14:04

    Ramka zamro┐ona:
    Obroty silnika: 0 /min
    Obci╣┐enie: 0.0 %
    PrŕdkoťŠ: 0.0 km/h
    Temperatura: 21.0*C
    Temperatura: 25.0*C
    Ciťnienie rzecz.: 990.0 mbar

    005173 - Przekačnik pompy uk│adu powietrza wtˇrnego (J299)
    P1435 - 000 - zwarcie z mas╣
    Ramka zamro┐ona:
    Stan b│ŕdu: 01100000
    Priorytet b│ŕdu: 0
    CzŕstoťŠ b│ŕdu: 1
    Wew.licznik b│ŕdˇw: 255
    Przebieg: 110105 km
    Wskačnik czasu: 0
    Data: 2028.14.02
    Czas: 00:46:54

    001681 - Sterowanie wentylatora ch│odnicy 1
    P0691 - 000 - zwarcie z mas╣
    Ramka zamro┐ona:
    Stan b│ŕdu: 01100000
    Priorytet b│ŕdu: 0
    CzŕstoťŠ b│ŕdu: 17
    Wew.licznik b│ŕdˇw: 255
    Wskačnik czasu: 0
    Data: 2047.15.31
    Czas: 31:63:63



    Dodam,że wentylatory i pompa powietrza wtórnego jest OK, zasilanie także.

    ECU ?

    Ma ktoś foto rozebranego 06J 906 021 C ECU ?

    Dodam ,że napięcie na cewce przekaźnika pompy powietrza wtórnego jest około 3,5 V

    Pozdrawiam
  • Relpol
  • #3
    Michal2002
    Level 23  
    Nic nie było kombinowane, auto zgasło i już nie zapaliło, Dodatkowo nastąpiła chwile wcześniej awaria ręcznego objawiająca się miganiem P (błąd sterownik niezakodowany). Sterownik ręcznego został prawidłowo zakodowany , zostały wykonane nastawy podstawowe bo też był taki błąd jednak to nie spowodowało żadnych pozytywnych efektów. Can Gateway pokazał błąd kodowania ale po skasowaniu błędy nie powróciły.

    Silnik CBFA.
  • #5
    Michal2002
    Level 23  
    Tak Kolego był też taki błąd , przerwa w obwodzie N276 ,jednak wydaje się być sprawny.

    Tak jeszcze dumam czemu mimo zakodowania ręcznego na 000057 mruga P ?
  • #6
    Michal2002
    Level 23  
    Przyczyną okazała się skrzynka z bezpiecznikami przy kielichu lewym. Co do mrugającego P
    przyczyną było wywalenie w sterowniku hamulca ręcznego danych i trzeba było po za kodowaniem wykonać w sterowniku ABS 04 Grupa : 068


    Problem z mrygającym "P" był mimo,że żaden sterownik nie raportował błedów.

    Dla poszukiwaczy kodowanie to 000057 with autohold a poźniej 068.

    Przyczyną rozprogramowania sterownika hamulca ręcznego był prawdopodobnie chwilowy zanik napięcia.
    Dziękuje za zainteresowanie tematem.

    Pozdrawiam
  • #7
    Michal2002
    Level 23  
    Opis powyżej.