Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot 307 - Brak mocy/przerywanie

20 Cze 2018 07:41 480 4
  • Poziom 7  
    Witam, posiadam Peugeota 307 2.0 Hdi z 2005 r. Mam bardzo duży problem z autkiem byłem już u 3 mechaników i każdy jeden rozkłada ręce.
    Opisze problem. Samochód zaczyna mieć problem z porannym odpaleniem gdy nacisnę parę razy gruszką przy silniku auto odpala od pierwszego razu. Zaczyna przerywać podczas jazdy i szarpie następnie turbina zaczyna szaleć aż przestaje chodzić auto nie ma mocy po jakimś czasie wchodzi w trym awaryjny co całkowicie uniemożliwia jazdę. Komputer pokazuje komunikaty typu spadek ciśnienia doładowania, wzrost ciśnienia doładowania, brak ciśnienia parametry wariują . Dochodzi do wymiany zaworu przy turbinie oraz czujnika auto zaczyna jeździć jak z salonu. Ma moc przestaje przerywać ale po około miesiącu max dwóch zaczyna kopcić przerywać i dochodzi to tego samego. Przerabiam już ten problem od dobrych 7 miesięcy i naprawdę zaufani mechanicy są w kropce. Bardzo proszę o pomoc już mam dość samochodu nie mówiąc już o kosztach napraw cały czas jednego problemu dodam że cały czas dzieje się jedno i to samo. Pozdrawiam
  • Poziom 40  
    Na moje to nie byłeś u żadnego mechanika.
    Co pokazała diagnostyka, ciśnienie podczas ruchu i podczas jazdy, doładowanie?
  • Poziom 7  
    sebap napisał:
    Na moje to nie byłeś u żadnego mechanika.
    Co pokazała diagnostyka, ciśnienie podczas ruchu i podczas jazdy, doładowanie?





    Jeżeli nie byłem u mechanika to dlaczego zawór i czujnik od turbiny miałem wymieniany już 3 razy ? . Cała 3 mechaników u której byłem gdy podłączyła komputer mówiła mi to co napisałem w poście ja się na tym nie znam wiem tylko że mówili że jest spadek wzrost ciśnienia plus jak odpalił auto i dodawał gazu to mówił że turbina znowu padła. Za każdym razem jak mi wymienili zawór to było chwilę dobrze i potem to samo.

    odkąd posiadam auto jeździłem z poprzednim autem do mechanika tam gdzie jeździł od lat mój tata on powiedział prosto w oczy że nie wie co jest grane drugi chciał wymieniać całą turbinę a trzeci robi co może a ciągle dzieje się jedno i to samo....... Wymiana czujnika zaworu. Zadałem pytanie na tym forum bo może znajdzie się ktoś kto będzie wiedział co może być przyczyną ciągłej i tej samej awarii. Może powiem mechanikowi co ktoś mi odp na forum może to będzie przyczyną ! w auto włożyłem już dobre 5 tyś rozrząd dwumas itp i naprawdę już mnie nie stać aby co kilka miesięcy mieć jeden i ten sam problem z mocą samochodu a naprawdę szkoda mi go sprzedawać.
  • Poziom 43  
    mateoo22 napisał:
    gdy nacisnę parę razy gruszką przy silniku auto odpala od pierwszego razu
    wygląda na powietrze w układzie paliwowym . Kiedyś dłubałem taki ciężki przypadek i dopiero po założeniu pompy w zbiornik okazało się że wężyk poliwęglanowy od paliwa miał pęknięcie niewidoczne na samym wierzchu, jak dostał układ ciśnienie to zaczęło ciec.Podsysało sobie i auto nie chodziło. Może pomoże.
  • Poziom 12  
    Witam

    Nie jestem specem od samochodów, ale podobnie miałem w Mercedesie C220.
    Okazało się że jest nieszczelność na rurce paliwa i zasysa powietrze do paliwa.
    Co dziwne - paliwo nie wyciekało, ale powietrze było zasysane i co jakiś czas układ się zapowietrzał przez co przerywał silnik, a przy nagłym zejściu z obrotów 3000 na wolne obroty silnik gasł i wyskakiwał błąd. Co prawda to nie było związane z turbiną, ale może to być jakiś trop. Po podłączeniu przewodu paliwowego przeźroczystego, widać było bąbelki powietrza w paliwie.