Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] PHILIPS LED 50PUS6262 problem - PHILIPS LED 50PUS6262 zniknęły niektóre program

Zly_System 20 Cze 2018 17:27 162 5
  • #1 20 Cze 2018 17:27
    Zly_System
    Poziom 2  

Kilka dni temu kupiłam nowy telewizor, jednak okazało się, że kabel antenowy ledwo sięga. Po włączeniu telewizora pojawiły się nowe programy tj Metro czy Wp. Mój tata stwierdził jednak, że tak być nie może i kupił przedłużenie do kabla. Podłączył... i wszystkie programy zniknęły. Nie pomogło żadne wyszukiwanie programów, ani nic. Dlatego też na powrót podłączył starą część kabla i w prawdzie niektóre programy wróciły, jednak ww Metro , Wp i kilka innych zniknęło na dobre. Przyznam, że jestem zielona w temacie i już nie wiem co robić.

0 5
  • Pomocny post
    #2 20 Cze 2018 17:31
    Piotr2608

Poziom 38  

Najlepiej byłoby wymienić przewód na jednolity odpowiedniej długości, każde przedłużanie, łączówka to strata sygnału. Po drugie jaka jest lokalizacja, miejsce odbioru? Po trzecie jaka antena została użyta do odbioru DVB-T. Kanały Meteo, oraz WP odbieramy na innej polaryzacji niż reszta kanałów.

1
  • #4 20 Cze 2018 19:41
    Zly_System
    Poziom 2  

olador napisał:
    Nadajnik Ślęża
    https://emimaps.emitel.pl/
    Jaka antena?
    Proszę kanały wyszukać ręcznie.
    mux1-k55
    mux2-k58
    mux3-k25
    mux8-k6 pol. pionowa

Wszystkie kanały są poza tym z mux 8 w tym przypadku wyświetla się komunikat o złej jakości sygnału. Zastanawia mnie tylko dlaczego wcześniej wszystko dobrze działało a teraz ten sygnał praktycznie zniknął...

0
  • #5 20 Cze 2018 20:51
    olador
    Poziom 32  

Mux8 nadawany jest w polaryzacji pionowej pozostałe w poziomej.
    Nic nie wiemy o antenie-jest wzmacniacz antenowy czy symetryzator?

0
  • #6 22 Cze 2018 22:46
    Zly_System
    Poziom 2