Witam. Mając fabryczne radio było to bez znaczenia że przy odpalaniu auta radio na kilka sekund wyłączyło się po czym wznowiło odtwarzanie.
Natomiast po zmianie radia na niefabryczne 2 din - irytujące. System android potrzebuje dobre pół minuty na włączenie. Później uruchomienie yanosika, map, radia przez internet.
W golfie 5 zasilanie na radio nie jest odłączane przez stacyjkę - radio ciągle dostaje prąd.
Fabryczne radia komunikują się przez CAN odczytując poziom jasności zegarów, włączenie świateł czy uruchomienie/wyłączenie radia.
Radio ma wyprowadzone 2 porty usb (zasilane przy odpalaniu):
-pod modem usb (aby po włączeniu radia działało wifi -yanosik, mapy itp).
-ładowanie telefonu (aczkolwiek to zastąpię ładowarką żeby szybciej ładować).
Samochód ma silnik benzynowy 1.4 16V 75km oraz pół roczni aku 100Ah,
Mój pomysł przewiduje zastosowanie jednego (bądź kilku) kondensatorów + diody aby prąd nie wracał.
Jaki zastosować kondensator, jakie diody ? ktoś próbował podtrzymać prąd aby radio nie wyłączało się podczas odpalania?
Natomiast po zmianie radia na niefabryczne 2 din - irytujące. System android potrzebuje dobre pół minuty na włączenie. Później uruchomienie yanosika, map, radia przez internet.
W golfie 5 zasilanie na radio nie jest odłączane przez stacyjkę - radio ciągle dostaje prąd.
Fabryczne radia komunikują się przez CAN odczytując poziom jasności zegarów, włączenie świateł czy uruchomienie/wyłączenie radia.
Radio ma wyprowadzone 2 porty usb (zasilane przy odpalaniu):
-pod modem usb (aby po włączeniu radia działało wifi -yanosik, mapy itp).
-ładowanie telefonu (aczkolwiek to zastąpię ładowarką żeby szybciej ładować).
Samochód ma silnik benzynowy 1.4 16V 75km oraz pół roczni aku 100Ah,
Mój pomysł przewiduje zastosowanie jednego (bądź kilku) kondensatorów + diody aby prąd nie wracał.
Jaki zastosować kondensator, jakie diody ? ktoś próbował podtrzymać prąd aby radio nie wyłączało się podczas odpalania?