Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Proszę o ocenę logów vag - Mam wrażenie że jak na 110 km auto jest zbyt mułowate

23 Cze 2018 15:04 528 7
  • Poziom 9  
    Proszę o ocenę logów Passat b5 1.9 TDI AFN 110KM 98rok

    Logi statyczne:
    Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_205pl.html
    Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_D6jTTde.html
    Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_JXJgZ6E.html
    Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_SlN9k.html
    Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_N5D8jgQ.html
    Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_G5gn6.html

    Logi basic settings:
    Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_SDjS4Up.html
    Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_og8eB8.html
    Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_5JwMxx.html
    Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_6GQ67.html

    Logi dynamiczne:
    Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_N0GyhQ.html
    Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_vrkwH.html
    Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_7Jr6rU8.html
    Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_dVM5x23.html
    Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_2AO5wv.html
    Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_rH8eu45.html

    Dodatkowo vag wyświetlił błąd:
    00575 - Intake Manifold Pressure

    17-00 - Control Difference
  • Poziom 12  
    00575 - Intake Manifold Pressure czyli nieszczelność prawdopodobnie w dolocie, i tam proponuje szukać
    ewentualnie zawór n75 niedomaga
  • Poziom 9  
    Zastanawiają mnie logi z grupy 011 dynamiczne oraz 011 bs.

    Czy to normalne że w grupie 011 dynamiczne przy obrotach od 1575 do 2688 jest taka dużą różnica między pozycją zadaną przez mapę a aktualną i z czego to może wynikać ? I czy dobrze interpretuję że powyżej 3000 obrotów widoczne jest przeładowanie turbo ?

    Jeśli chodzi o 011 bs wyczytałem że po przejściu na OFF ciśnienie powinno spaść, a na ON wzrosnąć u mnie jak widać stoi to w miejscu czy to normalne ?

    Mam wrażenie że auto do 2500 obrotów jest mułowate.
  • Poziom 12  
    Nie było grzebane przy zaworze n75 ? Sprawdz czy porusza się sztanga od gruszki
  • Poziom 12  
    Napisz w jakich okolicznościach auto staciło moc, czy już takie nabyłeś ?
    Błąd wraca po skasowaniu ?
    Czy to jedyny błąd, czy były jeszcze inne ?
  • Poziom 9  
    Auto mam dopiero 3 tygodnie. Już takie kupiłem. Jeśli chodzi o błędy wyglądało to tak:
    2 Faults Found:

    00575 - Intake Manifold Pressure

    17-00 - Control Difference

    17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

    P1570 - 35-00 - -

    Z ciekawości próbowałem odpalić auto kluczkiem bez założonego immobilizera stąd pewnie ten drugi błąd. Wczoraj usunąłem obydwa bledy, zrobilem jazde i na razie nic nie wyskakuje.
  • Poziom 9  
    Problem z późnym wstawaniem turbiny rozwiązałem.

    Poniżej dynamiczne logi z grupy 11 po naprawie.

    http://vaglogi.pl/log-011_W0I3kD.html

    Najpierw wyjąłem turbinę, rozebrałem i wyczyściłem łopatki (w środku był syf, a łopatki zacinały się). 

    Przy okazji wyjąłem i wyczyściłem wtyczkę od zawór N75 była mokra w oleju.

    Oraz wymieniłem pęknięty przewód przy zbiorniku podciśnienia.

    Co było główną przyczyną późnego wstawania turbo trudno mi na 100% określić, może wystarczyło zlokalizować i wymienić pęknięty przewód przy zbiorniku podciśnienia. 

    Regeneracja łopatek na pewno też nie zaszkodziła. ( Namęczyłem się tylko żeby rozpołowić gorącą część turbiny )Potraktowałem WD-40 i zostawiłem na noc, później dałem ją na palnik w kuchni, młotek w dłoń i puściła ).

    Dziękuję za pomoc.