Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Brak podtrzymania pamięci - Suzuki Vitara 2

Krolkabat 23 Cze 2018 16:36 192 5
  • #1 23 Cze 2018 16:36
    Krolkabat
    Poziom 1  

    Witam,
    Mam problem w samochodzie (Suzuki Vitara 2), pamięć radia nie jest podtrzymywana. W załączniku sposób podłączenia. Mam pytanie czy jak podłączę żółty kabel do czerwono-żółtego z drugiej strony kostki to zadziała?

    0 5
  • #2 23 Cze 2018 16:48
    arturdip
    Poziom 26  

    Wypadałoby sprawdzić na którym kablu jest napięcie 12V po odłączeniu stacyjki.(mogą być odwrócone żółty z czerwonym albo przerwa)

    0
  • #3 23 Cze 2018 17:02
    kokapetyl
    Poziom 43  

    arturdip napisał:
    (mogą być odwrócone żółty z czerwonym albo przerwa)

    Z pierwszym się zgadzam, natomiast z drugim stwierdzeniem -nie.
    Radio potrzebuje dwóch źródeł zasilania, skoro gra to wchodzi tylko możliwość zamiany ich miejscami.
    Można obydwa wejścia zasilania (do radia) podłączyć pod jedno (stałe ) zasilanie, z Aku.

    0
  • #4 23 Cze 2018 17:05
    krzysiozak
    Poziom 35  

    kokapetyl napisał:
    arturdip napisał:
    (mogą być odwrócone żółty z czerwonym albo przerwa)

    Z pierwszym się zgadzam, natomiast z drugim stwierdzeniem -nie.
    Radio potrzebuje dwóch źródeł zasilania, skoro gra to wchodzi tylko możliwość zamiany ich miejscami.
    Można obydwa wejścia zasilania (do radia) podłączyć pod jedno (stałe ) zasilanie, z Aku.


    Tak tylko zostawisz cicho włączone radio, i powoli ci będzie rozładowywać akumulator. Gdy ciebie nie będzie w samochodzie.

    0
  • #5 23 Cze 2018 17:09
    kokapetyl
    Poziom 43  

    krzysiozak napisał:
    zostawisz cicho włączone radio, i powoli ci będzie rozładowywać akumulator.

    Zgadzam się.
    Ale odpowiedziałem na pytanie
    Krolkabat napisał:
    czy jak podłączę żółty kabel do czerwono-żółtego z drugiej strony kostki to zadziała?

    0
  • #6 24 Cze 2018 19:57
    ikar55
    Spec od car audio

    Moim zdaniem już forma złączek (na przejściówce) przewodów zasilania sugeruje, że ten model radia musi mieć wyłączane kluczykiem napięcie ACC (czerwony przewód), gdyż po podaniu +12V do ACC w radiu uruchamiane są stabilizatory napięć STAND BY, a to mimo zgaszonego radia będzie powodowało wzrost poboru prądu i powolne rozładowywanie akumulatora.
    Gdyby było dopuszczone podłączenie ACC na stałe, to na złączce żółtego przewodu (BU) byłoby podwójne gniazdo do złączenia tych przewodów.

    0
  Szukaj w 5mln produktów