Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Vw Sharan 1.8t. 2003r 150km -

26 Cze 2018 16:04 1518 24
  • Poziom 3  
    Witam. Jestem nowy na forum więc jeżeli to nie ten dział to proszę o przeniesienie i przepraszam. Chciał bym zapytać jaki zestaw LPG polecalibyście do VW Sharana1.8t 150km r. 2003.tak w przedziale cenowym 2400-2800zł. Dziękuję za pomoc.
    Nikt nic?????
  • Poziom 39  
    na lpgforum pomogą i doradzą.
  • Poziom 40  
    Jedź do jakiegoś polecanego gazownika, spytaj go co montuje i wrzuć tutaj, ocenimy.
  • Poziom 37  
    Jak to silnik na VVT to będzie jeździł jak każdy inny ale nie będzie miał idealnego składu mieszanki. Nie istnieje do tego silnika instalacja która to zapewni tak samo jak na PB. IV generacja będzie cierpiała zawsze ale da się przypudrować.
    Co do ceny za 2400 nic dobrego a za 2800 brzmi ciut lepiej ale poniżej 3k bym nawet nie szukał.
  • Moderator Samochody
    psooya napisał:
    ak to silnik na VVT to będzie jeździł jak każdy inny ale nie będzie miał idealnego składu mieszanki. Nie istnieje do tego silnika instalacja która to zapewni tak samo jak na PB. IV generacja będzie cierpiała zawsze ale da się przypudrować.
    Co do ceny za 2400 nic dobrego a za 2800 brzmi ciut lepiej ale poniżej 3k bym nawet nie szukał.
    Co ty chłopie bredzisz?
  • Poziom 3  
    Witam. Po rozmowie tel z gazownikiem zaproponował coś takiego. Butla w miejscu koła zapasowego 55l , Cały zestaw STAG-300. Wtryski STAG itd do 180km. Jutro będę u niego to dowiem się więcej. Na dzień dzisiejszy jak ma się ten zestaw do 1.8 t 150km. Jakieś propozycje? Czy jest wszystko OK? Miejsce pracy gazownika to (kopiuj cały adres i wklej w wyszukiwarkę,dodawanie linków raczej nie wskazane,reklama) Kozienicka 211, 26-613 Radom Koszt instalacji około 2500zł
  • Poziom 40  
    Stag produkuje 3 modele wtryskiwaczy. To, jakie zamontuje gazownik w Twoim aucie, ma kolosalne znaczenie.
  • Poziom 3  
    Tak zapytam do tego auta jakie wtryskiwacze były by najlepsze? Jakieś szczegóły co do jakiegoś zestawu? Wolał bym coś wiedzieć podczas rozmowy. Google milczy co do Vw Sharan 1.8t. 2003r 150km jaki LPG. Są posty ale z około 2011-2013r więc parę lat minęło i chyba coś się raczej zmieniło w tej kwestii.
  • Poziom 41  
    To ten sam silnik co audi z tych lat więc tym sie kieruj w google
  • Poziom 40  
    Ja bym dał Barracuda, AC W-02 też mogą być. Napisz jaki reduktor zaproponował.
  • Poziom 3  
    Właśnie się wybieram do gazownika. Z tego co wcześniej zauważyłem chce wszystko robić na STAGu. Wszystkie podzespoły/części STAGa.
  • Poziom 11  
    STAG 300 jest już przestarzałym sterownikiem. Niech założy Qbox lub Qnext, to są nowoczesne sterowniki od firmy AC, producenta tego starego STAGa 300. Wtryskiwacze AC-W02 albo lepiej W03 (to te same co W02, ale montowane pojedynczo). Są to wtryskiwacze również firmy AC i bardzo dobre i jednocześnie ekonomiczne. Reduktor również firmy AC, aczkolwiek może być zastosowany także inny, np. KME
  • Poziom 40  
    Wyżej mój błąd, miałem napisać AC-W03.
  • Poziom 3  
    Gazownik zaproponował taki zestaw. Reduktor-KME Silver , Stag 4 , wtryskiwacze AC W03 , zbiornik 56l , wlew pod klapką.
  • Poziom 11  
    Stag 4 też nalezy już do starszych sterowników, ale dopytaj, czy to jest ECO czy np. Plus, jezeli eCO to podziekuj i niech zaproponuje coś nowszego. Ja bym naciskał na nowoczesny sterownik QBOX.
    Reszta podzespołów ok, warunkiem powodzenia jest jeszcze dobrze wykonany montaż.
  • Pomocny post
    Poziom 37  
    Stag 4 qbox basic i 4 pojedyncze wtryski. Gazownik musi się spuścić do regulacji bo tego dobrze zrobic się nie da a jedynie ukryc problemy. Osobiscie nie gazuje i nie stroje 1.8T od vw choc miliony ludzi sobie chwala :-D - taka fanaberia.
  • Poziom 3  
    psooya Cytat"Gazownik musi się spuścić do regulacji bo tego dobrze zrobic się nie da a jedynie ukryć problemy". Co masz na myśli??? Czyżby ten zestaw w/w był zły? Jakieś sugestie co do zestawu??? Wolał bym zestaw który nie ogranicza silnika itd oraz nie skróci żywotności turbo-sprężarki o połowę. Na oddanie auta jestem umówiony na wtorek 03.
  • Pomocny post
    Poziom 37  
    Nie ma zestawu w fazie lotnej ktory bedzie dobry. Jezdzic bedzie byc moze nawet nie zauwazysz ze cos jest nie tak.
  • Pomocny post
    Poziom 15  
    psooya napisał:
    Nie ma zestawu w fazie lotnej ktory bedzie dobry. Jezdzic bedzie byc moze nawet nie zauwazysz ze cos jest nie tak.

    Na jakiej podstawie tak twierdzisz?Dobrym zestawem będzie Stag Qbox,wtryskiwacze ACW03,red.ACR01 250.Można na takim zestawie wystroić instalację perfekcyjnie.
  • Poziom 3  
    Witam. By nie dublować tematów piszę w tym poście. VW Sharana1.8t 150km r. 2003 AWC Zestaw założony tzn. Stag 4 qbox basic i 4 pojedyncze wtryski AC W03 , Reduktor-KME Silver , zbiornik 56l , wlew pod klapką. Takie info-45l gazu i przejechane 420km. Jazda mieszana , miasto trasa. Teraz problem Przejechane 1030km ale po około 700km zaświeciła się kontrolka https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/neTktkpT...mYjhmMGQwNWRjYS5qcGeSlQNMAM0EAM0CP5MFzQMCzQGx Po 1000km serwis , wykasowanie w/w kontrolki i po 200km wróciła. Gazownik stwierdził że to nie od gazu i trzeba jechać do elektro-mechanika. Elektro-mechanik stwierdził że to prawdopodobnie zapchał się zawór EGR. Brak spadku mocy,brak szarpania,brak jakichkolwiek zmian w kolorze spalin. Diody informacyjne od gazu raz świecą 4 ,2 , 3. Przy wcześniejszym zatankowaniu do pełna gazem 45l po serwisie przy 200km przełączył się na benzynę.Brak gazu? Ale nie piszczał tylko świeciła dioda na czerwono. Więc CPN Orl...en i weszło tylko 20l gazu więcej nie chciało wejść(pełny? zawór nie odbił,zwolnił) więc chyba tak. Więc tu moje pytanie. Czy to może być EGR czy źle ustawiony gaz???? Są jakieś ustawienia dla takiego zestawu?????
  • Pomocny post
    Poziom 13  
    sterownik lpgtech 204, kme tur, barracuda/yeti ceny od 2500-3000zł. Przy montażu się nie oszczędza
  • Poziom 37  
    Lpg tech to juz optima tylko gorzej. W tym silniku w sumie bez znaczenia bo naprawic sie nie da.
    Ten silnik nie ma egr! Wylacz gaz i pojezdzij kilka dni na pb. Generlanie jesli sie nie przełącza to usterka jest w instalacji. Co do reszty to regulacja z afr. Tak jak pisalem nikt mnie nie namowi do tych silnikow
  • Pomocny post
    Poziom 40  
    Jesteś pewien, że VAG 1.8 Turbo nie ma EGR?
  • Pomocny post
    Poziom 37  
    Wszystkie ktore widzialem maja zmienna faze walka ssacego. Egr w turbolocie by musial miec konstrukcje z dizla.
  • Poziom 3  
    Temat do zamknięcia.