Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Polar TS 136 - zamiana termostatu na sterownik Mh1210

26 Cze 2018 19:29 699 14
  • Poziom 3  
    Witam,
    napisze krótko co chce zrobić.

Mam starą lodówkę Polar TYP TS136, jednak jest sprawna.
    Chciałbym trochę ją przerobić i wykorzystywać do innych celów.

Potrzebuje, aby lodówka cały czas chłodziła, a temperatura była regulowana za pomocą sterownika: Regulator temperatury mh1210 z allegro.
    Co oznacza, ze sterownik po prostu odetnie napięcie gdy zadana temperatura zostanie osiągnięta, oraz ponownie załączy gdy przekroczy zadany przedział. Jeśli chodzi o sterownik i jego instalacje, poradzę sobie.

Potrzebuje jednak pomocy w tym jak obejść termostat w lodówce.
    Jeśli chodzi o elektronikę jestem zielony, ale podejrzewam, że nie będzie to na tyle trudne, abym nie zrobił tego sam.
    Podpowiecie jak się za to zabrać?
    Poniżej zdjęcie schematu i modelu.

Z góry dzięki
    Polar TS 136 - zamiana termostatu na sterownik Mh1210 Polar TS 136 - zamiana termostatu na sterownik Mh1210
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 38  
    Tu masz instrukcję : https://www.youtube.com/watch?v=tts25sfuKyk
    W miejsce żarówki wpinasz wtyczkę z lodówki , oraz dodajesz przewód ochronny. Jeżeli nadal to dla Ciebie niezrozumiałe poproś kolegę , lub najlepiej dorosłego elektryka aby Ci to podłączył .
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 42  
    Nie rób tego. W tej lodówce jest termostat parownikowy i taki powinien pozostać. Jak nie to zajeździsz sprężarkę.
    Oprócz regulacji termostatem temperaturę w komorze chłodziarki reguluje się przesłoną w tacy oddzielającej komorę zamrażalnika od komory chłodziarki.
  • Poziom 3  
    brofran napisał:
    Tu masz instrukcję : https://www.youtube.com/watch?v=tts25sfuKyk