Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Router WRT54GL i modem GSM

meszuzel 28 Cze 2018 16:25 204 17
  • #1 28 Cze 2018 16:25
    meszuzel
    Poziom 8  

Proszę wybaczyć wszelkie błędy jakie popełniłem, ale jestem kompletnym laikiem.
    Mam router wrt54gl podobno pancerne i coć chyba na rzeczy, bo działa ponad 10 lat. Niestety dotychczasowy dostawca splajtował i chcę coś na szybko z netem zorganizować.
    Czy jest szansa aby modem GSM poprzez przelotkę USB/RJ45 podłączyć do routera do gniazda w którym dotychczas był podłączony kabel internetowy? Będzie to działać?

0 17
  • Pomocny post
    #2 28 Cze 2018 16:42
    Wojtek(KeFir)
    Poziom 41  

Nie, Ten router ma 2 porty USB1.1 nie wyprowadzone na gniazdka. Musisz dorobić gniazda i zasilacz 5V. Potem, musisz wgrać oprogramowanie, które odblokuje te porty i będzie zawierać sterowniki do modemów.

Jak widzisz, jest to możliwe, ale dość dużo roboty :)

0
  • #3 28 Cze 2018 17:46
    makosuu
    Specjalista Sieci, Internet

Ten router ma chyba wsparcie OpenWrt (nie pamiętam w sumie), ale jak widzisz wyżej nie warto.

0
  • #4 28 Cze 2018 18:49
    meszuzel
    Poziom 8  

Tak sądziłem, że to zbyt proste. dzięki za odpowiedź.
    Ale jeszcze jedno pytanie.
    Ten modem / Router I-BOX ILRHMF960 ma wyjście RJ45 podłączony do mojego Linksysa to takie rozwiązanie powinno działać dobrze?

Wiem, że to trochę zawracanie kijem Wisły, ale dotychczasowy router mam skonfigurowany z drukarkami, skanerami dekoderami i nie chcę tego zaczynać na nowo, dlatego takie szukanie rozwiązań.

Chętnie przeczytam inne propozycje.

0
  • #5 28 Cze 2018 18:55
    Wojtek(KeFir)
    Poziom 41  

Tak, będzie działać. Jest to nawet w opisie na stronie.

0
  • #6 28 Cze 2018 19:04
    meszuzel
    Poziom 8  

Warty tych pieniędzy ten modem czy raczej szukać czegoś lepszego?

0
  • #7 28 Cze 2018 19:05
    Wojtek(KeFir)
    Poziom 41