Witam
Posiadam w domu system alarmowy Genevo PRIMA64 , którego konfigurację można przeprowadzić bez kabla do komputera za pomocą GPRS.
W centrali mam ustawiony nr telefonu instalatora.
Włączam program wybieram połączenie GPRS następnie połącz i test IP. Po chwili otwiera się przeglądarka chrome z treścią czekaj i wywala błędy:
Serwer PRiMAtool na adresie 89.71.13.130:8051 nie odpowiada.
Upewnij się że:
serwer IP w PRiMAtool jest uruchomiony,
przekierowanie portu 8051 w routerze dla protokołu TCP jest ustawione prawidłowo,
w programie Firewall włączony jest wyjątek dla komunikacji na porcie 8051.
Dostawca Internetu UPC- złożyłem wniosek o odblokowanie IPV4 i dodałem wyjątek do filtrowania portów. . Ustawiłem to tak,
Dodałem wyjątek na port 8051 w firewall windows 7 a pomimo to i tak wyświetlają mi się komunikaty jak na początku. Czy coś robię źle?
Pozdrawiam
Posiadam w domu system alarmowy Genevo PRIMA64 , którego konfigurację można przeprowadzić bez kabla do komputera za pomocą GPRS.
W centrali mam ustawiony nr telefonu instalatora.
Włączam program wybieram połączenie GPRS następnie połącz i test IP. Po chwili otwiera się przeglądarka chrome z treścią czekaj i wywala błędy:
Serwer PRiMAtool na adresie 89.71.13.130:8051 nie odpowiada.
Upewnij się że:
serwer IP w PRiMAtool jest uruchomiony,
przekierowanie portu 8051 w routerze dla protokołu TCP jest ustawione prawidłowo,
w programie Firewall włączony jest wyjątek dla komunikacji na porcie 8051.
Dostawca Internetu UPC- złożyłem wniosek o odblokowanie IPV4 i dodałem wyjątek do filtrowania portów. . Ustawiłem to tak,

Dodałem wyjątek na port 8051 w firewall windows 7 a pomimo to i tak wyświetlają mi się komunikaty jak na początku. Czy coś robię źle?
Pozdrawiam