Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Astra H - Program pod interfejs MZ327

30 Cze 2018 20:04 1755 2
  • Poziom 21  
    Cześć,
    Chciałem Was zapytać, czy istnieje jakiekolwiek oprogramowanie pod interfejs MZ327 do Opla za pomocą którego dałbym radę odczytać wszystkie błędy? Obecne oprogramowanie jakie mam niestety nie pokazuje chyba wszystkich błędów :(. Świeci mi się kontrolka samochodu z kluczem po włączeniu zapłonu. Po odpaleniu auta gaśnie ale prawidłowo powinna gasnąć wcześniej, wraz z innymi kontrolkami które gasną kilka sekund po przekręceniu kluczyka. Moje oprogramowanie nie znajduje żadnych błędów natomiast jak wcisnę w nim kasuj błędy to kontrolka znika. Jest kilka dni spokoju i pojawia się ponownie. Z autem nic się nie dzieje ale mimo wszystko chciałbym zweryfikować co może być nie tak bo 4 razy już kasowałem i za każdym razem po kilku dniach pojawia się ponownie. Wiem że interfejs który posiadam nie jest jakiś górnolotny (kupiony pod forda) ale może mimo wszystko istnieje jakieś oprogramowanie które będzie z nim współpracowało i będzie w stanie pokazać co może być nie tak. Z góry dziękuję za pomoc.

    PS. Ewentualnie może jest ktoś z okolic Warszawy (zachodnie okolice) dysponujący interfejsem diagnostycznym do opla i za jakąś niewielką opłatą były w stanie sprawdzić co się dzieje. Ja oczywiście podjadę gdzie trzeba.
  • Poziom 21  
    PITERRR napisał:
    Witam. Tutaj coś można kupić. http://www.diagnostik.pl/interfejsy_diagnostyczne/interfejs_diagnostyczny_opel_tech2.php
    Lub podjechać do diagnosty i odczyta błędy.


    Dzięki za odpowiedź :). Mam jeszcze drugi interfejs OBD2 na BT i okazało się że ten interfejs + aplikacja na androida ScanMyOpel, poradziły sobie z tym bez najmniejszego problemu. Wywaliło P0014-63. Jutro biorę się za szukanie usterki. Zacznę od sprawdzenia i oczyszczenia zaworków selenoidalnych. Przy okazji dobiorę się i sprawdzę miernikiem czujnik położenia wałka rozrządu. Jeżeli okaże się że jest dobry to po oczyszczeniu zaworków wykasuję błąd. Jak pojawi się ponownie no to cóż, pozostanie tylko wymiana drogich kół zmiennych faz rozrządu aczkolwiek nie przypuszczam że mogły by się już uszkodzić bo samochód ma przejechane 98kkm i są to kilometry oryginalne bo mam go od nowości i sam sobie licznika nie cofam :).