Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Honda Civic - Uniwersalny Centralny zamek

04 Lip 2018 01:01 753 27
  • Poziom 4  
    Witam Szanownych użytkowników Elektrody.

Mój problem polega na tym , że kupilem uniwersalny sterownik zamka centralnego i nie działają mi siłowniki. Jedynie migają kierunkowskazy. Przewód czerwony 12v+ oraz dwa brązowe (kierunkowskazy) i czarny do masy udało mi się połączyć . Nie umiem połączyć siłownika ze sterownikiem . Do których przewodów od sterownika podłączyć niebieski , zielony i biały od siłownika .Proszę o dokładną odpowiedź gdyż jestem laikiem.

Przewody siłownika, których nie umiem podłączyć :

-różowy
    -zielony
    -czerwony 2(czerwony 1 podłączyłem do zasilania)
    -pomarańczowy
    -biały
    -żółty
    -pomarańczowo-czarny
    -biało-czarny
    -żółto-czarny

Przewody siłownika :

-niebieski
    -zielony
    -biały
    -czarny
    -brązowy

Niżej zamieszczam zdjęcia sterownika , siłownika oraz instrukcję montażu.

Proszę o precyzyjną pomoc.Z góry dziękuję

Honda Civic - Uniwersalny Centralny zamek

Pozdrawiam
    Pilkarzyk10
  • Pomocny post
    Poziom 38  
    Pomarańczowy i pomarańczowo-czarny do masy, żółty do +12V, biały z centralki do zielonego, biało czarny do niebieskiego, reszty nie podłączasz.
  • Pomocny post
    Poziom 38  
    Wepnij jeszcze żółto-czarny pod +12V. W przypadku gdy wystąpi sytuacja że siłownik będzie działał odwrotnie to możesz zamienić niebieski z zielonym.
  • Poziom 38  
    Ale co masz dokładnie na myśli tam też montowałeś siłownik?
  • Poziom 38  
    Podlączasz tak samo jak tamte od drzwi. Chyba że masz na myśli że sam bagażnik chcesz otwierać.
  • Poziom 38  
    pilkarzyk10 napisał:
    dokładnie o to mi chodzi, że nie będę musiał kluczykiem ani dźwignią otwierać tylko przyciskiem z pilota. Wiesz jak mam to zrobić?

Pozdrawiam
    Pilkarzyk10