Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi A6 C5 2,4 163 kM - Auto gaśnie twardy pedał hamulca po wycięciu katalizator

05 Lip 2018 23:51 690 12
  • Poziom 2  
    Witam borykam się z pewnym problemem w swoim Audi A6 C5 2,4 benzyna 163c kM a mianowicie pewnego dnia auto przestało dobrze przerzucać biegi myślałem że jest to awaria skrzyni biegów Tiptronic , oddałem auto do mechanika i on stwierdził iż jeden z katalizatorów jest zapchany i trzeba go usunąć jak mówił tak zrobił wstawił tylko rurkę przelotową mówił że będzie głośniej chodził ok odbieram auto odpalam a tu auto traci obroty nierówno pracuję ma twardy pedał hamulca objawy jakby łapało lewe powietrze wymieniłem odme rurki od podciśnienia serwo nadal jest tak samo dodatkowo zauważyłem że jak wyłączam klimatyzację to jest trochę lepiej. Moje pytanie brzmi : Czy wycięcie katalizatora spowodowały w/w usterki czy czasem spaliny nie za szybko wydostają się z układu i sondy lambda zwariowały. Są dwie sondy przed katalizatorami! Proszę o pomoc może ktoś się znajdzie kto coś wie na ten temat lub spotkał się z problemem!
  • Poziom 38  
    Podstawowy błąd odebranie niesprawnego auta. Check się pali? Wyrzuca jakieś błędy?
  • Poziom 2  
    Nie check nie zapala się błędy dotyczyły sond lambda ale dokładnie nie wiem bo te błędy są odkąd to auto mam niby przez lpg.

    Dodano po 6 [minuty]:

    Jeszcze muszę dodać że pomimo tej sytuacji pod mechanikiem auto na około 2 dni odżyło fajnie się zbierał itd po 2 dniu rano wsiadłem i znowu te objawy falowanie obrotów twardy pedał hamulca i auto omulone całkowicie już tak cały czas.
  • Poziom 22  
    po objawach wychodziło by na niezczelnosc
  • Poziom 38  
    bula17 napisał:
    po objawach wychodziło by na niezczelnosc

    Sprecyzuj swoją wypowiedź.
  • Poziom 43  
    ALbo ci cos odpioł z dolotu albo uwalił ecu pry spawaniu.
    AGA może mieć luźna rurę...
  • Poziom 2  
    Tylko jakbym wiedział co to jest ecu i AGA to by było jaśniej dlamnie
  • Poziom 22  
    piotrekwoj1 napisał:
    bula17 napisał:
    po objawach wychodziło by na niezczelnosc

    Sprecyzuj swoją wypowiedź.



    Szukaj przyczyny pomiedzy silnikiem a serwem hamulca min. laczenie przy scianie grodziowej czy gdzies przewód nie wysunoł się .
  • Poziom 5  
    Witam mam problem z Audi A4 b7 2.0tdi 170km samochód ma bardzo twardy pedał hamulca. Hamulce są dobrze odpowietrzone i zmieniłem serwo. Bardzo proszę o pomoc
  • Poziom 43  
    Jaka jest wartość podciśnienia?
  • Poziom 5  
    Nie mam pojęcia nie mam czym sprawdzić ale jak wypne wąż to pompa vacum zsie nawet mocno

    Dodano po 21 [minuty]:

    Nie mam pojęcia nie mam czym sprawdzić ale jak wypne wąż to pompa vacum zsie nawet mocno
  • Poziom 43  
    Skoro nie ma różnicy z i bez zapalonego silnika to serwo nie działa.
  • Poziom 5  
    No właśnie też tak mi się wydaje zmieniłem na inne ale też używane no i nie wiem czy sprzedawca nie oszukał mnie ze jest sprawne bo jak podpompuje kilka razy i na wcisnietym pedale zapale samochód to pedał nie opada