Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] Jak ustawić APN, HASŁO w radiu samochodowym VORDON HT-869V2

mario555555 14 Jul 2018 17:10 16986 6
    mario555555
    Level 9  
    Czyli jak to zrobić bo jestem zielony ?

Dodano po 3 [minuty]:

Czyli jak to zrobić bo jestem zielony ?Jak ustawić APN, HASŁO w radiu samochodowym VORDON HT-869V2Jak ustawić APN, HASŁO w radiu samochodowym VORDON HT-869V2
    Artur k.
    Admin of Audio group
    Nie wiem nie wiem jak to zrobić, nie mam tego w ręku, nie widzę jakie ma opcje konfiguracji. Wiem natomiast czym jest APN i wiem że to nie do tego.
    To radio w ogóle ma WiFi? Bo nie wygląda...
    Pomocą z pewnością będzie instrukcja obsługi.
    mario555555
    Level 9  
    W instrukcji nie na ten temat nie ma
    mario555555
    Level 9  
    Znalazłem coś takiego może się komuś przydać. 1.Podłączenie radia:

czarny (GND) podpiąć pod -12V

żółty (BATT) podpiąć pod +12V bezpośrednio do akumulatora

czerwony (ACC+) podpiąć pod +12V przez stacyjkę.

2. Podświetlenie Przycisków:

złącze ILLUMI należy podłączyć po +12V świateł mijania. Wtedy nie dość że uruchamia się podświetlenie przycisków radia to dodatkowo może przełączać się tryb dzień/noc (podświetlenia wyświetlacza)

3. Podpięcie kamery cofania

+12V po świetle cofania do złącza CAR BACK. A przewód sygnałowy od kamery należy podpiąć do CCD AV-IN.

4. Oglądanie obrazu video

Jeżeli wyświetla się komunikat o braku możliwości oglądania materiałów wideo podczas jazdy należy połączyć -12V po kontrolce hamulca ręcznego lub aby całkowicie ominąć zabezpieczenie na stałe zewrzeć pod masę do złącza BRAKE CONTROL.

5. Podłączenie sterowania z kierownicy