Witam.
Opisze w skrócie moj problem.
Wczoraj gdy wracałem samochodem do domu zapaliła się kontrolka ładowania i czasami mruga jak silnik "zawibruje" albo dodam mocno gazu.
Kilka miesięcy temu w programie VAG COM zauważyłem że komputer nie widzi pracy alternatora bo nie ma spełnionego warunku do załączania świec dogrzewania płynu. Alternator ładował aż do wczoraj jak zapaliła się kontrolka.
Mógłby mi ktoś opisać do kąd idą cienkie kable od alternatora i przy okazji gdzie szukać winy czemu komputer nie widzi pracy alternatora?
A co do samego alternatora to mógł paść regulator? Z objawem mrugającej i lekko przygasającej kontrolki?
W golfie jest silnik 1Z alternator 120A i sterownik 16bit.
Z góry dziękuje za rady.
Opisze w skrócie moj problem.
Wczoraj gdy wracałem samochodem do domu zapaliła się kontrolka ładowania i czasami mruga jak silnik "zawibruje" albo dodam mocno gazu.
Kilka miesięcy temu w programie VAG COM zauważyłem że komputer nie widzi pracy alternatora bo nie ma spełnionego warunku do załączania świec dogrzewania płynu. Alternator ładował aż do wczoraj jak zapaliła się kontrolka.
Mógłby mi ktoś opisać do kąd idą cienkie kable od alternatora i przy okazji gdzie szukać winy czemu komputer nie widzi pracy alternatora?
A co do samego alternatora to mógł paść regulator? Z objawem mrugającej i lekko przygasającej kontrolki?
W golfie jest silnik 1Z alternator 120A i sterownik 16bit.
Z góry dziękuje za rady.