Witam! Problem jest następuj±cy może kto¶ pomoże:
Auto podczas przyspieszania szarpie tzn ma takie zdławienia charakterystyczne gdy nie dostaje paliwa. Błędy wskazuj± na czujnik ci¶nienia niewiarygodny sygnał. Pomiary online podczas jazdy pokazuj±, że wysokie ci¶nienie na biegu jałowym to między 40-50bar, po dodaniu gazu ro¶nie lecz gdy ruszam i "depnę" w gaz ci¶nienia znacznie opada nawet poniżej 10 bar. Wystarczy odj±ć nogi (obroty dalej wysokie) i ci¶nienie ro¶nie. Ewidentnie spada przy zapotrzebowaniu w paliwo.
Pierwsze werdykty to niewydajna pompa lub uszkodzony czujnik ci¶nienia. Wszystko zostało to wymienione na nowe objaw dalej taki sam może minimalnie lepiej.
Po ponownym wyjęciu pompy zarówno wałek jak i popychacz wygl±da że jest ok (przez otwór patrz±c) (wałek ma tylko strukturę porowat±) ale brak jest ztarcia przez popychacz itp. Popychacz jest z rolk±.
Do tej pory miałem dwa podejrzenia tj wytarty wałek lub popychacz i to, że jeden z wtrysków jak dostaje impulsy na otwarcie leje na tyle mocno, że dekompresuje szynę wysokiego ci¶nienia. Pojawiaj± się tylko błędy jeszcze na pierwszym cylindrze o wypadaniu zapłonów, ale to nie wiadomo teraz czy od zalewania paliwem czy przez to że tak spada ci¶nienie że cylinder ten staje się najsłabszy.
Może kto¶ się kiedy¶ z czym¶ takim spotkał?
Auto podczas przyspieszania szarpie tzn ma takie zdławienia charakterystyczne gdy nie dostaje paliwa. Błędy wskazuj± na czujnik ci¶nienia niewiarygodny sygnał. Pomiary online podczas jazdy pokazuj±, że wysokie ci¶nienie na biegu jałowym to między 40-50bar, po dodaniu gazu ro¶nie lecz gdy ruszam i "depnę" w gaz ci¶nienia znacznie opada nawet poniżej 10 bar. Wystarczy odj±ć nogi (obroty dalej wysokie) i ci¶nienie ro¶nie. Ewidentnie spada przy zapotrzebowaniu w paliwo.
Pierwsze werdykty to niewydajna pompa lub uszkodzony czujnik ci¶nienia. Wszystko zostało to wymienione na nowe objaw dalej taki sam może minimalnie lepiej.
Po ponownym wyjęciu pompy zarówno wałek jak i popychacz wygl±da że jest ok (przez otwór patrz±c) (wałek ma tylko strukturę porowat±) ale brak jest ztarcia przez popychacz itp. Popychacz jest z rolk±.
Do tej pory miałem dwa podejrzenia tj wytarty wałek lub popychacz i to, że jeden z wtrysków jak dostaje impulsy na otwarcie leje na tyle mocno, że dekompresuje szynę wysokiego ci¶nienia. Pojawiaj± się tylko błędy jeszcze na pierwszym cylindrze o wypadaniu zapłonów, ale to nie wiadomo teraz czy od zalewania paliwem czy przez to że tak spada ci¶nienie że cylinder ten staje się najsłabszy.
Może kto¶ się kiedy¶ z czym¶ takim spotkał?