Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Isuzu 1,7d od Corsy - Układ chłodzenia

murek35 18 Lip 2018 21:19 165 3
  • #1 18 Lip 2018 21:19
    murek35
    Poziom 11  

    Napiszę jeszcze tutaj.

    Panowie mechanicy ,mam problem.
    Zbudowałem traktor na silniku isuzu 1,7D z Corsy.Zalozylem chłodnicę z przodu ,ale coś jest nie tak.Pompa wody jest z przodu silnika,termmostat z tyłu.Podłaczyłem rure zpłynem, od termostatu do górnego wlotu chłodnicy.Drugą rurę podłączyłem od pompy do dolnego wyjscia chłodnicy.Jednak strasznie się grzeje.Termostat dziala.Co jest nie tak

    0 3
  • #2 19 Lip 2018 00:03
    misiek201
    Poziom 8  

    Możliwe że nie masz tak zwanego małego obiegu płynu chlodzacego, lub zapowietrzony układ.

    0
  • #3 22 Lip 2018 14:41
    LENIWIEC_PL
    Poziom 20  

    Kiedyś miałem ten sam problem lecz w silniku 1.5d isuzu (silnik z 95r). Strasznie grzał płyn chłodniczy, wymieniłem termostat, płyn, chłodnicę, pompę wody a tu wraz to samo aż w końcu zawiozłem do mechanika który zdiagnozował walniętą uszczelkę pod głowicą po czym silnik (ogolony z osprzętu) trafił na złom a po dołożeniu paru groszy kupiłem drugi za 400zł który okazał się w dużo lepszym stanie.
    Czy chłodnicę masz od hondy civic tak jak u mnie?
    Po zdjęciu widzę, że masz bardzo podobnie poprowadzone przeguby kierownicze jak u mnie. Od czego masz przekładnię kierowniczą?
    No i muszę ci przyznać, że bardzo estetycznie wyglądają u ciebie te rurki (chyba miedziane) biegnące od silnika do chłodnicy.
    Dodaj zdjęcie elektrycznego podłączenia pompy wtryskowej a także powiedz w jaki sposób masz podłączony układ małego obiegu(zatkany czy rurka?).

    0
  • #4 23 Lip 2018 20:14
    murek35
    Poziom 11  

    Wieczorem opiszę.

    Dodano po 11 [godziny] 8 [minuty]:

    Mały obieg mam włączony.Zaślepiłem tylko ogrzewanie.Co do grzania ,to był zapowietrzony.Chłodnica od Mazdy.Trochę większa,więc i wydajniejsza.Apropos tych rur miedzianych,własnie dlatego je włączyłem w obieg ,żeby zwiększyć powierzchnię chłodzenia.To jakieś 60cm kw. dodatkowego chłodzenia.Co do podłączenia pompy wtryskowej ,to bardzo proste,wydłubałem immobilajzer.Doszedłem do wtyku od elektrozaworu.Kabel z el.zaworu na stacyjkę ,i po sprawie.Fotki nie da rady zrobić.Stacyjka podłączona,podgrzewacze działają,pali jak ta lala :D .Wentylator narazie włączany ręcznie.Myślę nad zamontowaniem jakiegoś wskażnika temp. cieczy ,i ewentualnie jakiś automatyczny włącznik wentylatora.Miałem trochę problemów z odpowietrzeniem zasilania.Okazało się że w pośpiechu zamieniłem przewody zasilający z przelewem :D
    ps.Od jutra zabieram się za hydraulikę.Pompa już zamontowana.I jeszcze muszę przenieść biegi z pod siedzenia do przodu,ale to już pryszcz.Tak na marginesie,to mój
    drugi Sam.Poprzedni był na Fiacie 126.Podaje linki
    https://www.youtube.com/watch?v=JOM_9yKzh0o
    https://www.youtube.com/watch?v=LEKQC2AKtr8

    Jak by coś służe radą.

    0