Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot 406/1998 - padł silniczek wentylatora chłodnicy

25 Sie 2005 14:20 3382 9
  • Poziom 10  
    Witam wszystkich serdecznie,
    Pilnie potrzebuję pomocy:
    przepalił mi się silniczek wentylatora w peugeocie 406, 1998 rok, 2,0 benzyna. W serwisie podjęli się przezwojenia, ale nie obiecują 100% skuteczności. Dzwoniłem do ASO, ale u nich nie można kupić samych silniczków, lecz tylko całe wentylatory za, bagatela, ponad 600 złotych.
    Czy nie wie ktoś z was, gdzie w Warszawie można kupić rzeczone ustrojstwo, może jakieś zamienniki, ewentualnie inne sugestie.
    Aha, wentylator mocowany jest na śrubkę (w odróżnieniu od zawleczki, o ile ma to jakieś znaczenie).

    Pozdrawiam
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 27  
    NIe prosciej poszukac po auto zlomach uzywane?
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 10  
    Może i prościej, ale:
    1. Nie znam żadnego szrotu z Francuzami w Warszawie i najbliższych okolicach - jakoś do tej pory wszelkie usterki udało się naprawiać nowymi oryginałami lub zamiennikami
    2. Skąd mam mieć pewność, że nie dostanę jakiegoś szmelcu? Jeden już mam.
  • Poziom 22  
    Przecież czy silniczek jest sprawny to mozna sprawdzić, chyba nie muszę pisać jak. A jak nie chcesz "szmelcu" to tak jak sam pisałeś możesz kupić nowy, całkiem proste.
  • Poziom 10  
    W moim pierwszym poście napisałem, że mogę kupić wyłącznie cały moduł. Czy Ty dałbyś 600 zeta za pierdułkę, której naprawa może kosztować 100-150? To tak, jakby Ci zepsuł się zamek w drzwiach, a musiałbyś kupić całe skrzydło, razem z futryną.
  • Pomocny post
    Poziom 13  
    Poszukaj tego u ludzi którzy się zajują sprowadzaniem aut z Niemiec, oni mogą mieć jakiegoś francuza rozbitego na części na przykład. A jeśli nie to poszukaj na motoallegro.
  • Poziom 10  
    Dzięki, faktycznie jest tam kilka interesujących rzeczy. Następnym razem nie omieszkam zacząć od wizyty na tej stronie. A na razie przezwojenie silniczka się powiodło, fachowcy wymienili kilka dodatkowych części, skasowali cztery stówki i życzyli szerokiej drogi. Do następnej wizyty oczywiście.
  • Poziom 22  
    No i co ja w tym przypadku wolał bym dać za nowy 6 stówek niż wyłożyć 4 za pewinięcie gra nie warta świeczki.
  • Poziom 10  
    W tych czterystu było przezwojenie, wymiana szczotek, łożyska, jakichś innych szmeli (elektryka nie jest moją mocną stroną) i robocizna, czyli rozskrzynkowanie i zaskrzynkowanie, więc chyba nie wyszło tak źle. W przypadku kupna nowego też ktoś musiałby to wymienić i ze dwie stówki skasowałby za to jak nic, a wtedy zrobiło by się już 2 x drożej, niż teraz.
  • Poziom 17  
    He to możesz się cieszyć że przynajmniej wiesz co jest grane. W mojej 406 2.0 wentylator potrafi się załączyć na wysokich obrotach i już sie nie wyłącza! Dopiero zauważyłem, że jak wyciągnę 40A bezpiecznik ze skrzynki z bezpiecznikami i przekręcę klucz w stacyjce a następnie wsadzę zpowrotem bezpiecznik to przestaje się kręcić wentylator. Odłączałem tez jakiś podłużny sterownik przy komputerze i też to pomagało.
    Poza tym większość 406 ma rozwalone coś z niskimi obrotami dokładnie albo jest to silnik krokowy albo jakiś map sensor. Oczywiście serwis to olewa dopiero jak samochód zaczyna gasnąć. A za wentylator to mi policzyli 1200 bo stwierdzili że muszą tzry przekaźniki wymienić i zastanawiam się czy ten sterownik przy komie to nie te przekaźniki

    Dodano po 3 [minuty]:

    A i mam namiary na sklep Valeo który ma silniki nowe tej że firmy do wentylatorów. Ostatnio kupiłem za 150zzł nówkę do Megane. Sam silnik bez obudowy i wiatraka!!!

    Dodano po 56 [sekundy]:

    daj maila to Ci prześlę