Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pralka Samsung WF7520 NAW/XEO - Urwany krzyżak

szymek01 24 Lip 2018 09:43 180 3
  • #1 24 Lip 2018 09:43
    szymek01
    Poziom 2  

Witam, pralka prała normalnie, ostatnio nie używana przez ponad dwa miesiące. Po tym czasie, bęben ciężko się obracał, ale prała. Po paru praniach, bęben przestał się obracać i tak jak by opadł. Nie znam się na tym ale ciekawość wygrała. Rozkręciłem najpierw górę, później panel sterujący, cały przód z drzwiami, kołnierz i nic nie zobaczyłem. Więc walczę dalej, obejmy, wtyczki, wszystkie gumowe węże, obciążniki, sprężyny, pasek i wyciągam wannę(wyczytałem w necie...) z bębnem. Okazało się że rozleciał się krzyżak. Pytanie tylko JAK? Zdjęcia są. Czy kamień mógł tak zniszczyć? Przyznaję, nigdy nie używałem odkamieniacza. Myślę sam to wymienić, znalazłem aż dwa sklepy internetowe z częściami: jeden- krzyżak oryginał Samsung koszt 303pln, zamiennik 203pln-tyle że na zamiennik czeka się do miesiąca. Drugi sklep, krzyżak oryginał Samsung 180.90pln, czeka się do siedmiu dni. Nie dziwne? Ale zamówię w tym drugim, i postaram się zmontować wszystko do kupy, tylko czy nie wyjdzie z tego kombajn, nie wiem. Robię to pierwszy raz, jak wyjdzie napiszę, muszę zrobić to sam bo serwis to koszt połowy pralki. Życzcie mi powodzenia. Pralka Samsung WF7520 NAW/XEO - Urwany krzyżakPralka Samsung WF7520 NAW/XEO - Urwany krzyżakPralka Samsung WF7520 NAW/XEO - Urwany krzyżak

0 3
  • Pomocny post
    #2 24 Lip 2018 09:50
    Christophorus
    Poziom 41  

Prawdopodobnie chemia zawarta w środkach piorących zrobiła swoje. Również podwyższona temperatura prania zwiększyła agresywność środków piorących. Do tego niska jakość stopu aluminium z którego wykonano krzyżak i mamy obraz sytuacji. W ubiegłym roku zmieniałem łożyska w swojej 12 letniej pralce i krzyżak w niej w porównaniu do tego ze zdjęć powyżej jest jak nowy.