Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Relpol przekaźniki
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] Master / Movano 2,3 - 165 KM - błąd - P0651 - układ 2 napięcia odniesienia 5V

otoExpert 26 Jul 2018 07:17 7920 7
  • #1
    otoExpert
    Level 9  
    Witam

    Proszę o podpowiedz dotyczy naprawy pojazdu Opel Movano 2,3 - 165 KM - rok 2016
    występujące błędy:
    błąd - P0651 - układ 2 napięcia odniesienia 5V - niskie napięcie - błąd stały nie da się skasować
    błąd - P1525 - kontrola przyspieszenia - błąd stały nie da się skasować ( na temat tego już przeczytałem cytuje :,, Błąd tempomatu z automatu wskakuje przy jakiejkolwiek usterce wtrysku, będzie błąd wtryskiwacza - tempomat nie działa, będzie błąd filtra - tempomat nie działa, te nowe już tak mają, wtrysk nie sprawny czyli teoretycznie silnik nie działa poprawnie i tempomat nie ma prawa działać, zawsze ten defekt trzeba to olewać'' )

    Błędy przeczytane autocomem ponieważ clip, opcom się wogóle nie chce połączyć - opcom co prawda łączy podaje vin ale nie wyskakują kody błędów

    Auto przyjechało do mnie postało 3 dni i nagle po odpaleniu kluczyk serwisowy i jak zawsze w masterach info na konsoli uszkodzony wtrysk.
    Od tego momentu błąd się pali i zgasnąć mimo prób odłączania aku i odpinania przepławki.
    Auto pali praktycznie normalnie choć po kilku odpaleniach nagel kręci i nie chce odpalić.

    co zauważyłem:
    - Autocom pokazał mi ze temperatura oleju na poziomie -284 stopni
    - inaczej wygląda skrzynka bezpieczników w nim jak w modelu mastera 150 km którego również mam na placu wygląda na to że jest mniej przekaźników dlaczego nie wiem a mam go od kilku dni i nikt na to pytanie z użytkowników wcześniej mi nie powie więc proszę o wsparcie
    - bezpieczniki sprawdzone

    Pierwsze zdjecie od 165KM drugi od 150 KM

    Master / Movano 2,3 - 165 KM - błąd - P0651 - układ 2 napięcia odniesienia 5V
    Master / Movano 2,3 - 165 KM - błąd - P0651 - układ 2 napięcia odniesienia 5V


    Co sugerujecie ?
    Ethernet jednoparowy (SPE) - rozwiązania w przemyśle. Szkolenie 29.09.2021r. g. 11.00 Zarejestruj się za darmo
  • Relpol przekaźniki
  • #2
    sadek1979
    Cars specialist
    Podłącz lepszy sprzęt autocom i delphi potrafią przekłamywać w tym roczniku . Masz tam 2016 rok ??? bo coś mi się wydaje że na 2013 lub 2014 się zakończył .
  • Relpol przekaźniki
  • #3
    otoExpert
    Level 9  
    tomasz sadowski wrote:
    Podłącz lepszy sprzęt autocom i delphi potrafią przekłamywać w tym roczniku . Masz tam 2016 rok ??? bo coś mi się wydaje że na 2013 lub 2014 się zakończył .



    Tak jak napisałem w temacie -cytuje :
    ,, Błędy przeczytane autocomem ponieważ clip, opcom się wogóle nie chce połączyć - opcom co prawda łączy podaje vin ale nie wyskakują kody błędów ‚,
  • #4
    otoExpert
    Level 9  
    Widzę, że na tym forum ciężko szukać wsparcia - kiedyś było inaczej ! Jest jeszcze ktoś kto może pomóc czy wszyscy zajęci tylko sobą !
  • Helpful post
    #5
    seat21
    Level 27  
    Kolego a ile ty udzieliłeś tego wsparcia na forum ,ale do tematu niestety musisz szukać bo wygląda na zwarciu jednei z lin 5v ze sterownika do masy może to ten czujnik oleju, moze egr ,może mapsensor ,odpinaj i testuj
  • #6
    otoExpert
    Level 9  
    seat21 wrote:
    Kolego a ile ty udzieliłeś tego wsparcia na forum ,ale do tematu niestety musisz szukać bo wygląda na zwarciu jednei z lin 5v ze sterownika do masy może to ten czujnik oleju, moze egr ,może mapsensor ,odpinaj i testuj


    Masz racje postaram się teraz udzielać wsparcia mimo tego, że nie mam aż takiej dużej wiedzy na razie jeszcze się uczę - w każdym bądź dziękuje za podpowiedz sprawdzam czujnik oleju bo wydaje mi się że w parametrach pokazywał komputer właśnie jakąś głupotę -284 stopnie cencjusza
  • #7
    otoExpert
    Level 9  
    Znalezione - czujnik po czujniku 2 dni pracy i jest przyczyna - czujnik DPF - zamykam temat - dziękuję za pomoc - może ten temat przyda się komuś, kto będzie miał taki sam problem.
  • #8
    otoExpert
    Level 9  
    Znalezione - czujnik po czujniku 2 dni pracy i jest przyczyna - czujnik DPF - zamykam temat - dziękuję za pomoc - może ten temat przyda się komuś, kto będzie miał taki sam problem.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Znalezione - czujnik po czujniku 2 dni pracy i jest przyczyna - czujnik DPF