Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Master / Movano 2,3 - 165 KM - błąd - P0651 - układ 2 napięcia odniesienia 5V

26 Lip 2018 07:17 963 7
  • Poziom 7  
    Witam

    Proszę o podpowiedz dotyczy naprawy pojazdu Opel Movano 2,3 - 165 KM - rok 2016
    występujące błędy:
    błąd - P0651 - układ 2 napięcia odniesienia 5V - niskie napięcie - błąd stały nie da się skasować
    błąd - P1525 - kontrola przyspieszenia - błąd stały nie da się skasować ( na temat tego już przeczytałem cytuje :,, Błąd tempomatu z automatu wskakuje przy jakiejkolwiek usterce wtrysku, będzie błąd wtryskiwacza - tempomat nie działa, będzie błąd filtra - tempomat nie działa, te nowe już tak mają, wtrysk nie sprawny czyli teoretycznie silnik nie działa poprawnie i tempomat nie ma prawa działać, zawsze ten defekt trzeba to olewać'' )

    Błędy przeczytane autocomem ponieważ clip, opcom się wogóle nie chce połączyć - opcom co prawda łączy podaje vin ale nie wyskakują kody błędów

    Auto przyjechało do mnie postało 3 dni i nagle po odpaleniu kluczyk serwisowy i jak zawsze w masterach info na konsoli uszkodzony wtrysk.
    Od tego momentu błąd się pali i zgasnąć mimo prób odłączania aku i odpinania przepławki.
    Auto pali praktycznie normalnie choć po kilku odpaleniach nagel kręci i nie chce odpalić.

    co zauważyłem:
    - Autocom pokazał mi ze temperatura oleju na poziomie -284 stopni
    - inaczej wygląda skrzynka bezpieczników w nim jak w modelu mastera 150 km którego również mam na placu wygląda na to że jest mniej przekaźników dlaczego nie wiem a mam go od kilku dni i nikt na to pytanie z użytkowników wcześniej mi nie powie więc proszę o wsparcie
    - bezpieczniki sprawdzone

    Pierwsze zdjecie od 165KM drugi od 150 KM

    Master / Movano 2,3 - 165 KM - błąd - P0651 - układ 2 napięcia odniesienia 5V
    Master / Movano 2,3 - 165 KM - błąd - P0651 - układ 2 napięcia odniesienia 5V


    Co sugerujecie ?
  • Spec od samochodów
    Podłącz lepszy sprzęt autocom i delphi potrafią przekłamywać w tym roczniku . Masz tam 2016 rok ??? bo coś mi się wydaje że na 2013 lub 2014 się zakończył .
  • Poziom 7  
    tomasz sadowski napisał:
    Podłącz lepszy sprzęt autocom i delphi potrafią przekłamywać w tym roczniku . Masz tam 2016 rok ??? bo coś mi się wydaje że na 2013 lub 2014 się zakończył .



    Tak jak napisałem w temacie -cytuje :
    ,, Błędy przeczytane autocomem ponieważ clip, opcom się wogóle nie chce połączyć - opcom co prawda łączy podaje vin ale nie wyskakują kody błędów ‚,
  • Poziom 7  
    Widzę, że na tym forum ciężko szukać wsparcia - kiedyś było inaczej ! Jest jeszcze ktoś kto może pomóc czy wszyscy zajęci tylko sobą !
  • Pomocny post
    Poziom 26  
    Kolego a ile ty udzieliłeś tego wsparcia na forum ,ale do tematu niestety musisz szukać bo wygląda na zwarciu jednei z lin 5v ze sterownika do masy może to ten czujnik oleju, moze egr ,może mapsensor ,odpinaj i testuj
  • Poziom 7  
    seat21 napisał:
    Kolego a ile ty udzieliłeś tego wsparcia na forum ,ale do tematu niestety musisz szukać bo wygląda na zwarciu jednei z lin 5v ze sterownika do masy może to ten czujnik oleju, moze egr ,może mapsensor ,odpinaj i testuj


    Masz racje postaram się teraz udzielać wsparcia mimo tego, że nie mam aż takiej dużej wiedzy na razie jeszcze się uczę - w każdym bądź dziękuje za podpowiedz sprawdzam czujnik oleju bo wydaje mi się że w parametrach pokazywał komputer właśnie jakąś głupotę -284 stopnie cencjusza
  • Poziom 7  
    Znalezione - czujnik po czujniku 2 dni pracy i jest przyczyna - czujnik DPF - zamykam temat - dziękuję za pomoc - może ten temat przyda się komuś, kto będzie miał taki sam problem.
  • Poziom 7  
    Znalezione - czujnik po czujniku 2 dni pracy i jest przyczyna - czujnik DPF - zamykam temat - dziękuję za pomoc - może ten temat przyda się komuś, kto będzie miał taki sam problem.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Znalezione - czujnik po czujniku 2 dni pracy i jest przyczyna - czujnik DPF