Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Program IVMS-4200 - brak podglądu z chmury wszystkich kamer

26 Lip 2018 14:24 3417 26
  • Poziom 15  
    Mam problem z podglądem wszystkich 8 kamer z zewnętrznej sieci w tzw. " chmurze". Jeśli się łączę bezpośrednio z https://euauth.ezvizlife.com i tam się loguję wszystko jest ok. Jeśli to robię z programu IVMS-4200 widzę tylko podgląd z 4 kamer. Mam takie wrażenie, że nie może odświeżyć pozostałych kamer. Z domu mam upload min. 10Mb/s i nie wiem czy tu nie jest problem. Moja konfiguracja jest taka: do rejestratora DS-7204HGHI-SH podłączone są 4 kamery i tych w tym programie nie widzę, pozostałe 4 kamery są kamerami WiFi i one bez problemu pokazują obraz. Jeśli chodzi o obraz z aplikacji android to wszystko jest ok. Chciałbym jednak na jednym z monitorów w pracy mieć podgląd z wszystkich kamer jednocześnie. Mogę liczyć na jakąś podpowiedź gdzie może tkwić błąd ? Dziękuję.
  • specjalista-kamery przemysłowe
    Do konta ezviz masz podpięty rejestrator? Te kamery WiFi to jakie?

  • Poziom 8  
    Dokładnie, jakie tam modele kamer masz , bo WI-FI to musi być IP , a rejestrator masz analogowy Turbo HD.
    Przyczyną może być źle skonfigurowany serwer chmury lub za niska wartość wysyłania danych.
    Potrzeba więcej szczegółów.
  • Poziom 15  
    Panowie: Wszystkie HikVision:
    4xDS-2CD2420F - WiFi

    do rejestratora:
    2xDS-2CE16D5T-AVFIT3
    1xDS-2CE16D1T-IR
    1xDS-2CE56D1T-IRM
  • specjalista-kamery przemysłowe
    Napisz DOKŁADNIE w jaki sposób masz podgląd na kamerach WiFi i z rejestratora. Jedno wspólne konto czy dwa osobne?
  • Poziom 4  
    Witam, sorki że się wtrącę, ale mam podobny problem. Mam rejestrator Turbo HD, do którego są wpięte 2 kamery też Turbo HD. Jestem połączony chmurą na komórce przez Hik-connect mam obraz , natomiast chcę mieć jeszcze pogląd na laptopie. Po zainstalowaniu iVMS-a 4200 moogę się łączyć zdalnie z rejestratorem i kamerami, natomiast nie mam z nich obrazu, jest albo błąd logowania albo coś błąd strumienia, co poradzicie?
  • specjalista-kamery przemysłowe
    A masz możliwość zmiany wyświetlanego obrazu na laptopie? Podobnie jak w komórce płynny/wyraźny?
  • Poziom 15  
    Posiadam jedno konto "w chmurze" na którym mam wszystkie 8 kamer.
  • Poziom 13  
    Weź uruchom ivmsa i zaloguj sie do chury a następnie w zarządzaniu urządzaniami kliknij grupa potem dodaj nową grupę. Zaznaczasz dodaj wg nazwy urządzenia klikasz rejestrator i ok. Podgląd masz Voilà
    Jak coś to służę pomocą na privie
  • Poziom 4  
    Hej, wyskakuje brak zasobów do zaimportowania... A na dole komunikat: Kamera jest wyłączona lub niedostępna.
  • Poziom 15  
    W załączniku dodałem zrzut informujący o braku możliwości wyświetlenia obrazu. Od zamieszczenia mojego postu dodałem jedną kamerę Wi-Fi do rejestratora typ DS-2CD2142FWD-IWS oraz mam zmienione łącze internetowe do 50 Mb/s uploadu dlatego nie szukam już problemu w tym aspekcie.
  • Poziom 13  
    Podaj dane na priv to powiem co jest przyczyną błędu. hasło sobie zmienisz
  • Poziom 7  
    Podłączam się do tematu
    Mam rejestrator turbo HD Hikvision DS-7308HGHI-SH.
    Rejestrator jest zarejestrowany na hik-connect.
    Jest widoczny on-line.
    Zainstalowałem na PC iVMS-4200 V 2.7.1.9.
    Urządzenie dodało się bez problemu przez clould P2P.
    Na telefonie na Hik-Connect rejestrator jest widoczny i działa pogląd z kamer.
    Problem jest taki, że urządzenie jest niewidoczne online na PC.
    Dlaczego?
  • specjalista-kamery przemysłowe
    A zalogowałeś się normalnie w programie? Musisz tam wybrać z bodajże opcji "serwera" coś w stylu chmury p2p.
  • Poziom 7  
    Tak, jestem zalogowany. Urządzenie się dodało. Tylko nie jest widoczne w sieci.
    Wpisałem nr seryjny, login z hik-connect i hasło. Na telefonie podgląd jest, na PC jest offline.
  • Poziom 7  
    Wpisane, ale nic to nie daje, bo rejestrator w programie jest niewidoczny. Na pewno jest włączony, bo na hik-connect jest ciągle on line. Dlaczego go ten program nie widzi.
  • specjalista-kamery przemysłowe
    Zainstaluj program na nowo. Jak mozesz to wstaw zdjecia z logowania.
  • Poziom 7  
    Zainstalowałem ponownie.
    Nie zrobiłem zrzutu ekranu przy logowaniu. Po zalogowaniu do hik-connect program sam pobrał nr seryjny i jak widać jestem zalogowany, ale urządzenia nie widać on-line. Na pewno jest włączone i na pewno jest on line, bo hik-connect go widzi. Mam też ustawioną opcję e-mail i zdjęcia są cały czas wysyłane.
  • specjalista-kamery przemysłowe
    Nie wiem co robisz źle. Ja to właśnie sprawdziłem i u mnie działa bez problemu:
    Program IVMS-4200 - brak podglądu z chmury wszystkich kamer Program IVMS-4200 - brak podglądu z chmury wszystkich kamer Program IVMS-4200 - brak podglądu z chmury wszystkich kamer
  • Poziom 7  
    Tak sobie myślę, że administrator sieci w pracy coś zablokował, bo wcześniej działo. W domu na ivmes działa, ale podłączenia sana jednym routerze.
  • Poziom 7  
    W domu na ivms rejestrator jest widoczny i mam podgląd z kamer. Może to dlatego, że rejestrator i PC podłączone są na jednym routerze.
  • specjalista-kamery przemysłowe
    No ale podgląd masz cały czas przez chmurę?
    Jeśli tak to wszystko zrobiłeś raczej prawidłowo. Ewentualnie, aby się upewnić to mógłbyś na laptopie zainstalować IVMS'a, w telefonie włączyć Hotspota, podłączyć się laptopem pod Hotspota telefonu, zalogować się do konta Hika w programie i sprawdzić czy masz podgląd online.
  • Poziom 7  
    Nie mam podglądu przez chmurę na komputerze w pracy. W domu mam podgląd przez chmurę na ivms-e podłączonym poprzez router do sieci do którego podłączony jest rejestrator. Instalację i dodawanie urządzenia w pracy i w domu robiłem tak samo. O klucz szyfrowania ivms prosi dopiero przy dodawaniu kamer. Wyłączałem tez antywira, bo myślałem, że może on coś blokuje, ale nic nie pomogło. Wcześniej pisałem, że może administrator sieci w pracy coś zablokował.
  • specjalista-kamery przemysłowe
    No to zrób tak jak napisałem w poprzednim poście. Jeśli będziesz miał podgląd z kamer na innym laptopie/PC z innej lokalizacji to się dowiesz czy działa Ci tylko w domu czy również i po za domem. Jeśli zadziała po za domem, to będzie wynikało, że w pracy coś Ci blokuje ruch sieciowy.
  • Poziom 13  
    daj dane na priva to zobacze gdzie leży problem bo widzę że temat od sierpnia ciągniesz i nie dajesz rady