Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Testo
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Thunder Haotian - Skuter po Przejechaniu 3 kilometrów zgasł

28 Lip 2018 14:42 267 8
  • Poziom 4  
    Witam mam taki problem po remoncie silnika czyli po wymianie tłoka pierścieni wału i zaworów było ok ale po przejechaniu 200 km zgasł i nie odpalił wymieniłem gaznik był trud odpalić z rozrusznika ale z kopki po jakimś czasie odpalił pojechałem na stacje zatankowałem i odpalił po przejechaniu 50 metrów zgasł i nie odpali dopiero po kilku minutach odpali ale teraz mi zgasł na światłach i juz nie odpal POMOCY PROSZĘ !!!
  • Testo
  • Specjalista - urządzenia lampowe
    Ja bym sprawdził kompresję bo może remont został spartolony albo użyte materiały niewłaściwej jakości. Jeśli zaś jest problem z odpalaniem na ciepło to problem może też być w niewłaściwej regulacji gaźnika.
  • Poziom 4  
    Kompresja jest, gaźnik jest nowy a i po tych 3km przejechanych silnik był bardzo ciepły.
  • Testo
  • Poziom 4  
    Tak ja włożyłem palca to tak wypychalo go i był czarny mój palec gaznik jest wyregulowany został również wymieniony moduł i świeca wiec juz nie wiem może ktoś będzie wiedział z góry Dziękuję
  • Specjalista - urządzenia lampowe
    kapustaPL napisał:
    Tak ja włożyłem palca to tak wypychalo go

    O, to widzę super profesjonalny pomiar kompresji...
    kapustaPL napisał:
    wiec juz nie wiem

    Iskra jest?
    kapustaPL napisał:
    gaznik jest wyregulowany

    Wg dokumentacji czy na tzw. oko?
    kapustaPL napisał:
    może ktoś będzie wiedział z góry

    Z góry to może Pan Bóg...

    IMHO waść weź ten chiński twór i odwieź do mechanika co ten remont silnika robił i zgłoś reklamację.

    Pytania dodatkowe:
    - jaka była pierwotna przyczyna remontu silnika? Zatarcie? Inne uszkodzenie?
    - jaka była pierwotna przyczyna wymiany gaźnika?

    BTW - możliwe przyczyny problemu poza wymienionymi wyżej:
    - źle poskładany rozrząd
    - uszkodzenia w zapłonie poza modułem
    - "trefne" paliwo
    - zatkany przewód paliwowy, otwór odpowietrzenia baku
    - zatkany filtr powietrza lub odwrotnie brak filtra, dziura w filtrze
    - "fałszywe powietrze" - nieszczelność dolotu
    - modele z pompką paliwa - uszkodzona pompa, uszkodzone przewody podciśnienia / nadciśnienia, nieszczelna skrzynia korbowa
    - modele z elektryczna pompką paliwa - pompka nie dostaje zasilania.
  • Poziom 4  
    Remont był dla tego że wał korbowy poszedł.
    A przy okazji został wymieniony tłok, pierścienie, zawory były też uszkodzone, paliwo jest świeże, iskra jest.
  • Pomocny post
    Specjalista - urządzenia lampowe
    Sądząc po tym że jak rozumiem silnik pracował - rozrząd na razie bym zostawił w spokoju. Skupiłbym się na układzie paliwowym i gaźniku, to że gażnik nowy to nie znaczy ze może sie zapchać jakimiś fusami pływającymi w paliwie. I jeszcze raz spytam czy naprawa i regulacja w/g repair manuala czy na oko i wyczucie (a jeśli na oko i wyczucie - jak długa praktykę ma ten co naprawiał...).

    kapustaPL napisał:
    po przejechaniu 50 metrów zgasł i nie odpali dopiero po kilku minutach odpali ale teraz mi zgasł na światłach i juz nie odpal POMOCY PROSZĘ !!!


    I teraz na zimno rozumiem też nie odpala?
  • Poziom 4  
    Już wiem co się stało, najprawdopodobniej była wina układu paliwa, wymieniłem wężyk paliwa, filtr i tak dalej i odpalił, ale dziękuję za pomoc.