Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Tiguan 5n 2011 2.0tdi 4motion czujnik g81 czujnik temp paliwa

Piotr.Mnich87 29 Jul 2018 18:36 1056 3
  • #1
    Piotr.Mnich87
    Level 8  
    Witam

    Szukam schematu instalacji czujnika g81 do vw tiguan. Gdzieś mam uszkodzony jeden przewód nie chce rozbierać całej wiązki w celu znalezienia przetarcia i chciałbym dołożyć kabel od czujnika do sterownika. Chciałem skorzystać ze schematu od turana ale się nie pokrywa.

    Będę wdzięczny za schemat do tiguana :)

    Z góry dziękuję i Pozdrawiam
  • #2
    piotrekwoj1
    Level 39  
    Piotr.Mnich87 wrote:
    Witam

    Szukam schematu instalacji czujnika g81 do vw tiguan. Gdzieś mam uszkodzony jeden przewód nie chce rozbierać całej wiązki w celu znalezienia przetarcia i chciałbym dołożyć kabel od czujnika do sterownika. Chciałem skorzystać ze schematu od turana ale się nie pokrywa.

    Będę wdzięczny za schemat do tiguana :)

    Z góry dziękuję i Pozdrawiam

    Takie podejscie to rzeźbienie w g..... a już Ci piszę dlaczego. Ponieważ skąd wiesz ze w tym samym miejscu nie masz przetartych innych przewodów i za chwilę nie spali ci sterownika silnika? Wtedy będzie do zrobienia dużo więcej za dużo większą kasę.
  • #3
    Piotr.Mnich87
    Level 8  
    Podłączam kompa i tylko ten błąd i temp -40
  • #4
    Piotr.Mnich87
    Level 8  
    Witam

    Dalej borykam się z problemem znalazłem przetarte przewody sztuk 3 z tego jeden kompletnie że nie było przejścia, a teraz mam takie błędy i nie wiem co począć.


    Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03L-906-018-CFF.clb
    Oznaczenie elementu: 03L 906 018 LH HW: 03L 907 309 AD
    Komponent i/lub wersja: R4 2,0l EDC X25 2076
    Kodowanie: 00190012042600080000
    Kod serwisu: WSC 01324 020 00200
    Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TDI01103L906018LH 003006 (VW36)
    ROD: EV_ECM20TDI01103L906018LH_VW36.rod
    VCID: 7BA0FE7DB360201F243-802E
    4 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

    5244 - Czujnik ciśnienia paliwa (G247)
    P0193 00 [167] - zwarcie z plusem
    MIL zapalona - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
    Ramka zamrożona:
    Stan błędu: 00000001
    Priorytet błędu: 2
    Częstość błędu: 1
    Przebieg: 316475 km
    Data: 2077.14.16
    Czas: 00:03:15

    Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min
    Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
    Prędkość pojazdu: 0 km/h
    Temperatura płynu chłodzącego: -40 °C
    Temperatura powietrza zasysanego: 29 °C
    Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar
    Napięcie zacisku 30: 11.240 V
    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
    Status silnika: COENG_READY
    Status silnika-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 1

    4820 - Czujnik temperatury płynu chłodzącego (G62)
    P0118 00 [039] - sygnał za wysoki
    Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
    Ramka zamrożona:
    Stan błędu: 00000001
    Priorytet błędu: 2
    Częstość błędu: 1
    Przebieg: 316475 km
    Data: 2077.14.16
    Czas: 00:03:15

    Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min
    Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
    Prędkość pojazdu: 0 km/h
    Temperatura płynu chłodzącego: -40 °C
    Temperatura powietrza zasysanego: 29 °C
    Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar
    Napięcie zacisku 30: 11.260 V
    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
    Droga przesuwu pedału przyśpieszenia: 0.00 %
    Temp.płynu chłodzącego na wyjściu z chłodnicy: wart.rzeczywista: 27.6 °C
    Temperatura w układzie chłodzenia: -273.1 °C
    Temperatura zewnętrzna: 26.0 °C
    Zużycie paliwa: 0.00 l/h
    Temperatura paliwa: -40.0 °C
    Temperatura oleju silnikowego: 28.8 °C

    4967 - Czujnik A temperatury paliwa (G81)
    P0183 00 [039] - przerwa lub zwarcie z plusem
    Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
    Ramka zamrożona:
    Stan błędu: 00000001
    Priorytet błędu: 2
    Częstość błędu: 1
    Przebieg: 316475 km
    Data: 2077.14.16
    Czas: 00:03:15

    Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min
    Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
    Prędkość pojazdu: 0 km/h
    Temperatura płynu chłodzącego: -40 °C
    Temperatura powietrza zasysanego: 29 °C
    Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar
    Napięcie zacisku 30: 11.260 V
    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
    Zużycie paliwa: 0.00 l/h
    Temperatura oleju silnikowego: 28.8 °C
    Próg ostrzegawczy oleju: 21.800 mm
    Temperatura sterownika: 22.0 °C
    Poziom oleju: 57.736 mm
    Temperatura zewnętrzna: 26.0 °C
    Temperatura paliwa: -40.0 °C

    5305 - Czujnik położenia przepustnicy (G69)
    P0123 00 [167] - sygnał za wysoki
    MIL zapalona - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
    Ramka zamrożona:
    Stan błędu: 00000001
    Priorytet błędu: 2
    Częstość błędu: 1
    Przebieg: 316475 km
    Data: 2077.14.16
    Czas: 00:03:15

    Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min
    Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
    Prędkość pojazdu: 0 km/h
    Temperatura płynu chłodzącego: -40 °C
    Temperatura powietrza zasysanego: 29 °C
    Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar
    Napięcie zacisku 30: 11.240 V
    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
    Masa powietrza: wartość rzeczywista (mg/suw): 0.0 mg/stroke
    Nastawnik przepustnicy: wartość wymagana: 100.00 %
    Nastawnik przepustnicy: wartość rzeczywista: 100.00 %
    Unormowany stosunek strumienia powietrza przefiltrowanego: 3.9999
    Nastawnik przepustnicy: status-Bits 0-7: 51
    Nastawnik przepustnicy: status-Bits 0-7: 11
    Nastawnik przepustnicy: status-Bits 0-7: 2
    Nastawnik przepustnicy: status-Bits 0-7: 0
    Nastawnik przepustnicy: wart.rzecz.napięcia nieprzetworzonego: 4907.0 mV


    Kody gotowości: 0 0 0 0 X


    prosze o pomoc