Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Tiguan 5n 2011 2.0tdi 4motion czujnik g81 czujnik temp paliwa

Piotr.Mnich87 29 Lip 2018 18:36 246 3
  • #1 29 Lip 2018 18:36
    Piotr.Mnich87
    Poziom 7  

    Witam

    Szukam schematu instalacji czujnika g81 do vw tiguan. Gdzieś mam uszkodzony jeden przewód nie chce rozbierać całej wiązki w celu znalezienia przetarcia i chciałbym dołożyć kabel od czujnika do sterownika. Chciałem skorzystać ze schematu od turana ale się nie pokrywa.

    Będę wdzięczny za schemat do tiguana :)

    Z góry dziękuję i Pozdrawiam

    0 3
  • #2 29 Lip 2018 19:25
    piotrekwoj1
    Poziom 38  

    Piotr.Mnich87 napisał:
    Witam

    Szukam schematu instalacji czujnika g81 do vw tiguan. Gdzieś mam uszkodzony jeden przewód nie chce rozbierać całej wiązki w celu znalezienia przetarcia i chciałbym dołożyć kabel od czujnika do sterownika. Chciałem skorzystać ze schematu od turana ale się nie pokrywa.

    Będę wdzięczny za schemat do tiguana :)

    Z góry dziękuję i Pozdrawiam

    Takie podejscie to rzeźbienie w g..... a już Ci piszę dlaczego. Ponieważ skąd wiesz ze w tym samym miejscu nie masz przetartych innych przewodów i za chwilę nie spali ci sterownika silnika? Wtedy będzie do zrobienia dużo więcej za dużo większą kasę.

    0
  • #3 29 Lip 2018 21:10
    Piotr.Mnich87
    Poziom 7  

    Podłączam kompa i tylko ten błąd i temp -40

    0
  • #4 01 Sie 2018 21:18
    Piotr.Mnich87
    Poziom 7  

    Witam

    Dalej borykam się z problemem znalazłem przetarte przewody sztuk 3 z tego jeden kompletnie że nie było przejścia, a teraz mam takie błędy i nie wiem co począć.


    Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03L-906-018-CFF.clb
    Oznaczenie elementu: 03L 906 018 LH HW: 03L 907 309 AD
    Komponent i/lub wersja: R4 2,0l EDC X25 2076
    Kodowanie: 00190012042600080000
    Kod serwisu: WSC 01324 020 00200
    Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TDI01103L906018LH 003006 (VW36)
    ROD: EV_ECM20TDI01103L906018LH_VW36.rod
    VCID: 7BA0FE7DB360201F243-802E
    4 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

    5244 - Czujnik ciśnienia paliwa (G247)
    P0193 00 [167] - zwarcie z plusem
    MIL zapalona - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
    Ramka zamrożona:
    Stan błędu: 00000001
    Priorytet błędu: 2
    Częstość błędu: 1
    Przebieg: 316475 km
    Data: 2077.14.16
    Czas: 00:03:15

    Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min
    Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
    Prędkość pojazdu: 0 km/h
    Temperatura płynu chłodzącego: -40 °C
    Temperatura powietrza zasysanego: 29 °C
    Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar
    Napięcie zacisku 30: 11.240 V
    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
    Status silnika: COENG_READY
    Status silnika-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 1

    4820 - Czujnik temperatury płynu chłodzącego (G62)
    P0118 00 [039] - sygnał za wysoki
    Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
    Ramka zamrożona:
    Stan błędu: 00000001
    Priorytet błędu: 2
    Częstość błędu: 1
    Przebieg: 316475 km
    Data: 2077.14.16
    Czas: 00:03:15

    Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min
    Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
    Prędkość pojazdu: 0 km/h
    Temperatura płynu chłodzącego: -40 °C
    Temperatura powietrza zasysanego: 29 °C
    Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar
    Napięcie zacisku 30: 11.260 V
    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
    Droga przesuwu pedału przyśpieszenia: 0.00 %
    Temp.płynu chłodzącego na wyjściu z chłodnicy: wart.rzeczywista: 27.6 °C
    Temperatura w układzie chłodzenia: -273.1 °C
    Temperatura zewnętrzna: 26.0 °C
    Zużycie paliwa: 0.00 l/h
    Temperatura paliwa: -40.0 °C
    Temperatura oleju silnikowego: 28.8 °C

    4967 - Czujnik A temperatury paliwa (G81)
    P0183 00 [039] - przerwa lub zwarcie z plusem
    Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
    Ramka zamrożona:
    Stan błędu: 00000001
    Priorytet błędu: 2
    Częstość błędu: 1
    Przebieg: 316475 km
    Data: 2077.14.16
    Czas: 00:03:15

    Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min
    Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
    Prędkość pojazdu: 0 km/h
    Temperatura płynu chłodzącego: -40 °C
    Temperatura powietrza zasysanego: 29 °C
    Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar
    Napięcie zacisku 30: 11.260 V
    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
    Zużycie paliwa: 0.00 l/h
    Temperatura oleju silnikowego: 28.8 °C
    Próg ostrzegawczy oleju: 21.800 mm
    Temperatura sterownika: 22.0 °C
    Poziom oleju: 57.736 mm
    Temperatura zewnętrzna: 26.0 °C
    Temperatura paliwa: -40.0 °C

    5305 - Czujnik położenia przepustnicy (G69)
    P0123 00 [167] - sygnał za wysoki
    MIL zapalona - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
    Ramka zamrożona:
    Stan błędu: 00000001
    Priorytet błędu: 2
    Częstość błędu: 1
    Przebieg: 316475 km
    Data: 2077.14.16
    Czas: 00:03:15

    Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min
    Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
    Prędkość pojazdu: 0 km/h
    Temperatura płynu chłodzącego: -40 °C
    Temperatura powietrza zasysanego: 29 °C
    Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar
    Napięcie zacisku 30: 11.240 V
    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
    Masa powietrza: wartość rzeczywista (mg/suw): 0.0 mg/stroke
    Nastawnik przepustnicy: wartość wymagana: 100.00 %
    Nastawnik przepustnicy: wartość rzeczywista: 100.00 %
    Unormowany stosunek strumienia powietrza przefiltrowanego: 3.9999
    Nastawnik przepustnicy: status-Bits 0-7: 51
    Nastawnik przepustnicy: status-Bits 0-7: 11
    Nastawnik przepustnicy: status-Bits 0-7: 2
    Nastawnik przepustnicy: status-Bits 0-7: 0
    Nastawnik przepustnicy: wart.rzecz.napięcia nieprzetworzonego: 4907.0 mV


    Kody gotowości: 0 0 0 0 X


    prosze o pomoc

    0