Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Fiat Ducato 2.3 z 2007 roku - Nie odpala

krasnal.bialystok 30 Lip 2018 13:07 408 1
  • #1 30 Lip 2018 13:07
    krasnal.bialystok
    Poziom 1  

    Witam!! Układ paliwowy odcinał paliwo powyżej 2tyś/obr lub pod obciążeniem, gasł i mogłem go odpalić od razu i tak aż wjechałem na podwórko. Pojawił się błąd skanowany Delpi P0089 dodam iż pompa wysokiego ciśnienia była regenerowana równo rok temu po 20 tyś/km zatrzymał się. Zacząłem od wymiany filtra paliwa, przewodów paliwowych czujników na listwie i w pompie CR. Następnie sprawdziłem ciśnienie z małego obiegu 6Bar(zdejmowałem bak lecz nie było co czyścić ciut ciut parafiny), tester pokazywał przy rozruchu pokazuje 340 bar, auto na plaku chodzi. pompę zawiozłem (na Bacieczki u ZAJKOWSKIego) na reklamację powiedzieli że pompa sprawna tylko sitko było zapchane, założyłem i dalej to samo P0089 przy dłuższym kręceniu. Sprawdziłem przejście na instalacji z wtyczek do głównej przy sterowniku od regulatora w pompie i czujnika ciśnienia na szynie wszystko ok dalej nie pali . Paliwo dochodzi do pompy wysokiego ciśnienia i daje na powrót nie podaje na listwę oraz wtryski. Wyciągnąłem kolejny raz pompę zawiozłem w drugie miejsce okazało się że to wina trzech sekcji majster zmienił na stole pompa daje ciśnienie ponad 1500bar. Zakładam auto nie odpala ALE pojawiło się paliwo na listwie i nie ma błędu P0089 z próby przelewowej którą robiłem nic się nie lało, odpiąłem elektrykę z wtrysków i tester nie pokazuje jak wcześniej to było że odpiete wtyczki . Dodam że auto stało tydzień u mechanika i nie dał rady odpalić. Rozrząd rozpinany i składany na blokady i zgodnie z znakami. Błędy dodatkowe jakie są związane z przepływomierzem P100 lub P111 oraz P638 nastawnik przepustnicy.Kostki oraz te przy sterowniku czyste brak wody rdzy itp na stykach bezpieczniki oraz przekaźniki sprawdzone, Dziś jest czwarty tydzień jak z tym walczę ręce opadają może ktoś z kolegów pomoże... Dziękuję

    0 1
  • #2 18 Wrz 2018 19:39
    prezes1000
    Poziom 1  

    Sprawdziłem dodatkowo wszystkie czujniki na drugim takim samym aucie, sterownik i kable przejrzał fachowiec wszystko sprawne dodatkowo sterownik z modułem komfortu plus petla plus kluczyk w innym aucie i zapalił więc komp ok . Znalazłem gościa co ma rozbite takie auto i wyjęty silnik pożyczyłem pompę wysokiego ciśnienia i słabo nie pali dalej, Zaryzykowałem i kupiłem na aukcji używkę pompę boscha auto odpaliło bez problemu. Więc nie wierzyć pompiarzom oszuści auto ogólnie przestało prawie 3 miesiące zanim sam doszedłem. Nauka może mało kosztowna lecz długo trwało w błąd wprowadził warsztat bosch na ul Bacieczki a utrzymał mnie w tym błędzie drugi warsztat co naprawia pompy na serwisowej.

    0