Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Iveco Trakker 400T44 2005r - brak biegów automatycznej skrzyni

robertg1972 31 Lip 2018 20:37 303 4
  • #1 31 Lip 2018 20:37
    robertg1972
    Poziom 9  

    Witam. Proszę o pomoc, wróciłem na bazę i nie można było wrzucić na N skrzyni, zapach jak by sprzęgło się przypalało, po zgaszeniu nie można odpalić bo tak jak by był na biegu i szarpie do przodu na wyświetlaczu jest symbol L H i 3 kreski z lewej strony dodatkowo takie błędy:
    EDC 40010 0C 1 błąd się skasował
    FFC 46 E0B 05 24
    RFC 46 F1A 05 28
    Jak przełączyć czy ustawić pozycję neutralną skrzyni aby normalnie odpalić?
    Iveco Trakker 400T44 2005r - brak biegów automatycznej skrzyni
    Rano po napompowaniu kompresorem zbiorników udało się odpalić ale nadal nie ma możliwości zmiany biegów oraz brak powierza do regulacji fotela i regulacji kierownicy. Pokazuje AL na wyświetlaczu

    0 4
  • Pomocny post
    #2 01 Sie 2018 13:40
    maxetm
    Poziom 17  

    Może zawór zabezpieczający się nie otworzył na czwartym układzie (oznaczenie 24 przy zaworze) który odpowiada właśnie za fotel oraz skrzynie .

    0
  • #3 01 Sie 2018 16:16
    robertg1972
    Poziom 9  

    Dziękuję kolego. To ten wielozawór przy osuszaczu?

    0
  • Pomocny post
    #4 02 Sie 2018 11:09
    maxetm
    Poziom 17  

    Tak to ten przy osuszaczu.
    Możesz wpiąć się w układ 24 z manometrem i zobaczysz jakie daje ciśnienie.

    Dodano po 13 [godziny] 33 [minuty]:

    Kolego, po odpaleniu samochodu do jakiego ciśnienia ci nabija? Pompuje normalnie i zawór zbija ciśnienie?
    Może Ty masz sprężarkę niewydajną albo jakieś wycieki i zawór zabezpieczający nie zdążył się jeszcze otworzyć .

    0
  • #5 06 Sie 2018 17:23
    robertg1972
    Poziom 9  

    Wymieniłem wielozawów bo słychać było uciekające powietrze i pomogło, biegi działają, fotel pompuje,blokada kierownicy działa, zostało chyba jeszcze wykasować błędy po wymianie wielozaworu kontolka RFC

    0