Generalnie - nic z tego co podałeś, nie nadaje się do twojego celu.
Sterownik jest przeznaczony do czołgów, które mają zupełnie inne sterowanie niż samochody.
Jest to układ nieproporcjonalny, włącz-wyłącz. Nie ma żadnej regulacji.
Taką samą funkcjonalność reprezentują zabawki RC za 20 zł, z marketu.
Silnik, jest śmiesznie słaby. Może do zabawki za 20 zł, się nada. Ale to na pewno nie będzie "bardzo szybki" pojazd. 15 wat to "troszeczkę" za mało.
Zanim zaczniesz kupować podzespoły do budowy pojazdu, zrób jego projekt. Jakiej ma być wielkości, jaką wagę chciałbyś osiągnąć - to absolutna podstawa. Jak chcesz dobrać części do konstrukcji, o której nie masz pojęcia jak będzie wyglądać? Co np. rozumiesz przez pojęcie "Bardzo szybki"? Ma przekraczać prędkość dźwięku? Bić rekordy prędkości? Czy może wyprzedzić żółwia?
Poczytaj sobie podstawy o sterowaniu modeli RC, o budowie takich modeli, co się z czym je, jak dobrać moc silnika w stosunku do masy pojazdu.
Raczej nie stosuje się w takich modelach samych, pojedynczych kół zębatych, tylko kompletne przekładnie.
Sterowanie jakie potrzebujesz, to co najmniej dwu kanałowy nadajnik proporcjonalny z odbiornikiem, na pasmo 2,4 GHz, do samochodu najlepsze będą pistoletowe. Odpuść sobie chińskie śmieci o niewiadomym przeznaczeniu.
Żeby móc używać takiego nadajnika do sterowania modelem, powinien mieć on homologację. Są to niestety wymagania prawne. Kwestia sterowania zdalnego, przy pomocy radia, jest regulowana prawem polskim i nie ma legalnej możliwości ominięcia tego. Szczególnie, że na częstotliwości 2,4 GHz pracuje wiele systemów , choćby te oparte o technice WIFI. Stosując układy pozbawione homologacji, możesz doprowadzić do różnych sytuacji, które sprowadzą na ciebie kłopoty. Nie będzie to warte kilku groszy zaoszczędzonych "u Chińczyka"
Nadajnik nowy kupisz w okolicach 100 zł. Używane, np. z Allegro - taniej.
Jak zbudujesz sobie podstawę samochodu - podwozie z układem jezdnym i serwem do skręcania kół, wtedy znając wymiar kół, masę pojazdu i zakładane osiągi, jakie chciałbyś osiągnąć, można dobrać silnik, jego sterownik oraz pakiet zasilający. Wcześniej nie ma to sensu i będzie wyrzucaniem pieniędzy na przypadkowy zakup.
Przypuszczam, że gdzieś przeczytałeś, że w takich pojazdach stosuje się silniki klasy 550, ale jest to jedynie wielkość mechaniczna. Silniki o takiej klasie potrafią mieć baaaardzo różne parametry. Jest to mniej więcej tak, jakbyś się dowiedział, że Ferrari są czerwone i chciałbyś kupić czerwonego Żuka, żeby się z nimi ścigać.
Musisz sobie jednak uświadomić, że budowa takiego pojazdu od podstaw, eksperymentując i poprawiając błędy jakie się spotka w czasie budowy - będzie dużo droższa niż zakup kompletnego modelu w sklepie, razem z całym wyposażaniem - tzw. zestawy RTR. Oferta jest bardzo bogata, są różne modele o różnym przeznaczeniu, a ceny najtańszych, wartych wydania pieniędzy, zaczynają się w okolicach 150 zł. Można za to kupić małe modele o wielkości 10-11 cm, które będą całkiem szybkie i zwrotne.
A całkiem już poprawny model, można kupić za ok 350-400 zł.
Kupując same podzespoły i materiały - zapłacisz więcej, dojdą narzędzia i poświęcony czas.
Lipus24 wrote: Jakiś sklep?
Google->Sklep modelarski->samochody elektryczne