Witam
Prosił bm o pomoc albo poradę jak ogarnąć to ustrojstwo zwane climatronic. Samochód Clio 2 2001r. 1.2 16v sterownik silnika IAW 5NR.CI2
Mianowicie klima nabita (po wzbudzeniu na krótko przekaźnika kompresora odpala ,i chłodzi ,ale wtedy brak zabezpieczenia ciśnieniowego i nie działający wentylator.)
Czujnik ciśnienia nowy (trzy piny),i tu się zaczyna problem .
Samochód po podłączeniu pod kompa nie widzi ciśnienia w układzie .
Sprawdzałem kable i wychodzi jak by była słaba masa dochodząca do czujnika ( wszystkie sygnały wychodzą ze sterownika)co się wiąże ze złym wskazaniem ,zamiast sygnał powrotny ok 2V wywala ok 4,2V . Po podaniu masy bezpośrednio do czujnika sygnał powrotny wynosi ok 2V czyli prawidłowo . Ale sterownik nie widzi tego .
Reasumując podejrzewam uwalenie sterownika .
No i tu zaczynają się schody sterownika o takich numerach czyli IAW5NR.CI2 nie znalazłem ,za to IAW5NR.C2 jest od groma. Cyba że ktoś z was posiada sterownik IAW5NR.CI2 nie wiem jak z twingo i kangoo czyli IAW5NR.TI2 lub IAW5NR.KI2
Pytanie czy zamiana sterownika o innym oznaczeniu odpali klimę .
Może ktoś z was ogarniał taki temat i coś podpowie bo ten mój sterownik to chyba jakiś biały kruk .
Każda informacja jest na cenę złota.
Z góry dziękuję .
Z dodatkowych informacji
Po teście przez kompa
uruchamia sprężarkę (Przekaźnik sprawny)
uruchamia wentylator (czyli sprawny)
Prosił bym o jakieś konkretne informację bo nie śmierdzę groszem a za każde podłączenie pod kompa płacę 40zł u lokalnego elektryka.
Chyba że można jakoś naprawić ten mój sterownik.
Prosił bm o pomoc albo poradę jak ogarnąć to ustrojstwo zwane climatronic. Samochód Clio 2 2001r. 1.2 16v sterownik silnika IAW 5NR.CI2
Mianowicie klima nabita (po wzbudzeniu na krótko przekaźnika kompresora odpala ,i chłodzi ,ale wtedy brak zabezpieczenia ciśnieniowego i nie działający wentylator.)
Czujnik ciśnienia nowy (trzy piny),i tu się zaczyna problem .
Samochód po podłączeniu pod kompa nie widzi ciśnienia w układzie .
Sprawdzałem kable i wychodzi jak by była słaba masa dochodząca do czujnika ( wszystkie sygnały wychodzą ze sterownika)co się wiąże ze złym wskazaniem ,zamiast sygnał powrotny ok 2V wywala ok 4,2V . Po podaniu masy bezpośrednio do czujnika sygnał powrotny wynosi ok 2V czyli prawidłowo . Ale sterownik nie widzi tego .
Reasumując podejrzewam uwalenie sterownika .
No i tu zaczynają się schody sterownika o takich numerach czyli IAW5NR.CI2 nie znalazłem ,za to IAW5NR.C2 jest od groma. Cyba że ktoś z was posiada sterownik IAW5NR.CI2 nie wiem jak z twingo i kangoo czyli IAW5NR.TI2 lub IAW5NR.KI2
Pytanie czy zamiana sterownika o innym oznaczeniu odpali klimę .
Może ktoś z was ogarniał taki temat i coś podpowie bo ten mój sterownik to chyba jakiś biały kruk .
Każda informacja jest na cenę złota.
Z góry dziękuję .
Z dodatkowych informacji
Po teście przez kompa
uruchamia sprężarkę (Przekaźnik sprawny)
uruchamia wentylator (czyli sprawny)
Prosił bym o jakieś konkretne informację bo nie śmierdzę groszem a za każde podłączenie pod kompa płacę 40zł u lokalnego elektryka.
Chyba że można jakoś naprawić ten mój sterownik.