Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

hotbird brak wybranych transponderow

dziadu_pl 07 Aug 2018 09:21 4893 14
    dziadu_pl
    Level 6  
    Witam szanownych forumowiczów.

Jestem początkującym użytkownikiem telewizji satelitarnej i mam problem z instalacja SAT.
    Nie łapie mi kilku transponderów z hotbird, jeden z nich na którym najbardziej mi zależy (nc+) to: 12265 V, mam na nim jakość 45% sile 10%.

Większość transponderów działa mi prawidłowo (siła 90% jakość 75%). Obraz jest czysty i nie przycina. Przeszukiwanie wszystkich transponderów dla obu satelitów znajduje mi około 2000 kanałów. Antena była ustawiana przez instalatora miernikiem.

Instalacja oparta o multiswitch terra MRS-908, konwertery QUATRO Fte eXcellento, czasza triax 80, zez DUOBLOCK 6 TD TRIAX, tuner ferguson ariva 253 combo najnowsze oprogramowanie.

Pełna lista transponderów których brakuje mi na hotbird przeglądając poszczególne transpondery (siła 45% jakość 10%):

10853 H
    11096 H
    11200 H
    11258 H
    11585 H
    12015 H
    12245 H
    12399 H

11075 V
    11432 V
    11449 V
    11766 V
    11842 V
    11996 V
    12034 V
    12073 V
    12118 V
    12265 V
    12303 V
    12341 V
    12418 V
    12466 V
    12500 V

Co może być przyczyna ? Od czego zacząć szukać ? Jeśli ww. opis ma jakieś braki bardzo proszę o pytania.

pozdrawiam serdecznie
    arekopo
    Level 14  
    miałem podobną usterkę, brak transponderów, winą okazał się konwerter, pożycz od kogoś i sprawdź. Instalator nie sprawdził? czy to się stało nie dawno?
    dziadu_pl
    Level 6  
    Nie wiem jakie transpondery instalator sprawdzał podczas ustawienia anteny. Po jednym transponderze na każdym satelicie.
    Instalacja nowa (2 tyg). Efekt występuje od początku. Zamienię w takim razie konwerter z astry i sprawdzę czy działa. Chociaż nie ukrywam ze wolał bym zacząć szukać usterki "od dołu".