Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

hotbird brak wybranych transponderow

dziadu_pl 07 Aug 2018 09:21 4104 14
e-mierniki
    dziadu_pl
    Level 5  
    Witam szanownych forumowiczów.

Jestem początkującym użytkownikiem telewizji satelitarnej i mam problem z instalacja SAT.
    Nie łapie mi kilku transponderów z hotbird, jeden z nich na którym najbardziej mi zależy (nc+) to: 12265 V, mam na nim jakość 45% sile 10%.

Większość transponderów działa mi prawidłowo (siła 90% jakość 75%). Obraz jest czysty i nie przycina. Przeszukiwanie wszystkich transponderów dla obu satelitów znajduje mi około 2000 kanałów. Antena była ustawiana przez instalatora miernikiem.

Instalacja oparta o multiswitch terra MRS-908, konwertery QUATRO Fte eXcellento, czasza triax 80, zez DUOBLOCK 6 TD TRIAX, tuner ferguson ariva 253 combo najnowsze oprogramowanie.

Pełna lista transponderów których brakuje mi na hotbird przeglądając poszczególne transpondery (siła 45% jakość 10%):

10853 H
    11096 H
    11200 H
    11258 H
    11585 H
    12015 H
    12245 H
    12399 H

11075 V
    11432 V
    11449 V
    11766 V
    11842 V
    11996 V
    12034 V
    12073 V
    12118 V
    12265 V
    12303 V
    12341 V
    12418 V
    12466 V
    12500 V

Co może być przyczyna ? Od czego zacząć szukać ? Jeśli ww. opis ma jakieś braki bardzo proszę o pytania.

pozdrawiam serdecznie
  • e-mierniki
    arekopo
    Level 14  
    miałem podobną usterkę, brak transponderów, winą okazał się konwerter, pożycz od kogoś i sprawdź. Instalator nie sprawdził? czy to się stało nie dawno?
  • e-mierniki
    dziadu_pl
    Level 5  
    Nie wiem jakie transpondery instalator sprawdzał podczas ustawienia anteny. Po jednym transponderze na każdym satelicie.