Instalacja jak w tytule Szczegóły mogę podać w razie potrzeby
Samochód Berlingo 1.6 16V
Instalacje mam półtora roku i do tej pory wszystko działało jak w zegarku
Zaczęło się od tego że chciałem trochę zmniejszyć spalanie gazu Skutek był taki ze zaczął więcej palić a poza tym złapałem błąd kompa samochodowego odnośnie ubogiego składu mieszanki
Błąd skasowałem a sterownik gazu przywróciłem do fabrycznych ustawień ale to już nie jest to samo
Pali znacznie więcej , czasami dusi się przy dodawaniu gazu lub gaśnie jak puszczę gaz i co najgorsze instalacja nie włącza się automatycznie pomimo czerwonego kabelka podłączonego pod cewke zapłonowa Muszę ręcznie włączać centralke i ręcznie przełączać na gaz
Czasami samo z siebie zacznie poprawnie działać ale przeważnie nie działa
Do gazownika mam spory kawałek drogi więc na razie próbuje sam znaleźć przyczynę
Jestem obecnie po ponownym przywróceniu do ustawień fabrycznych , po autokalibracji dysz i po zebraniu map
Teraz na gazie chodzi poprawnie nie dusi się ani nie gaśnie i niby mapy się pokrywają ale zastanawia mnie czas wtrysku dla gazu względem benzyny Jest teraz o 2-3ms dłuższy a chyba powinien być taki benzyny Podczas jazdy też jest mniej więcej taka różnica
Czy tak ma być czy potrzebna jakaś korekta?
Co do tego braku reakcji na sygnał stacyjki to spróbuję gdzie indziej kabelek podłączyć bo to najbardziej denerwuje takie pilnowanie i włączanie ręczne jak osiągnie płyn odpowiednią temp
Samochód Berlingo 1.6 16V
Instalacje mam półtora roku i do tej pory wszystko działało jak w zegarku
Zaczęło się od tego że chciałem trochę zmniejszyć spalanie gazu Skutek był taki ze zaczął więcej palić a poza tym złapałem błąd kompa samochodowego odnośnie ubogiego składu mieszanki
Błąd skasowałem a sterownik gazu przywróciłem do fabrycznych ustawień ale to już nie jest to samo
Pali znacznie więcej , czasami dusi się przy dodawaniu gazu lub gaśnie jak puszczę gaz i co najgorsze instalacja nie włącza się automatycznie pomimo czerwonego kabelka podłączonego pod cewke zapłonowa Muszę ręcznie włączać centralke i ręcznie przełączać na gaz
Czasami samo z siebie zacznie poprawnie działać ale przeważnie nie działa
Do gazownika mam spory kawałek drogi więc na razie próbuje sam znaleźć przyczynę
Jestem obecnie po ponownym przywróceniu do ustawień fabrycznych , po autokalibracji dysz i po zebraniu map

Teraz na gazie chodzi poprawnie nie dusi się ani nie gaśnie i niby mapy się pokrywają ale zastanawia mnie czas wtrysku dla gazu względem benzyny Jest teraz o 2-3ms dłuższy a chyba powinien być taki benzyny Podczas jazdy też jest mniej więcej taka różnica
Czy tak ma być czy potrzebna jakaś korekta?
Co do tego braku reakcji na sygnał stacyjki to spróbuję gdzie indziej kabelek podłączyć bo to najbardziej denerwuje takie pilnowanie i włączanie ręczne jak osiągnie płyn odpowiednią temp