Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Tablet Goclever Aries 101 - wymiana gniazda mini USB

stan-7 07 Sie 2018 13:11 198 6
  • #1 07 Sie 2018 13:11
    stan-7
    Poziom 2  

Dzień dobry
    Niedawno oddałem do serwisu tablet w celu wymiany uszkodzonego gniazda mini USB. Po wykonaniu usługi przez serwis tablet podłączyłem może do ładowarki 4 razy i raz próbowałem podłączyć kabel USB do komputera, oczywiście komputer nie widział tabletu. Po tych czynnościach tablet przestał działać, po prostu nie można było naładować baterii więc ponownie go rozebrałem i w powiększeniu ujrzałem to co na załączonych zdjęciach.

I teraz moje pytania:
    1. Czy waszym zdaniem usługa została wykonana prawidłowo?
    2. Jeżeli zostały popełnione jakieś błędy to jakie?
    3. Co można teraz z tym zrobić?

PS. Nie jestem elektronikiem, amatorsko kiedyś w młodości bawiłem się w elektronika, teraz ponoć nie znam się na elektronice i w związku z tym mam do was powyższe pytania, z góry dziękuje za fachowa odpowiedz.

Pozdrawiam Stanisław
    Tablet Goclever Aries 101 - wymiana gniazda mini USB Tablet Goclever Aries 101 - wymiana gniazda mini USB

0 6
  • Pomocny post
    #2 07 Sie 2018 13:27
    Dydelmax
    Poziom 35  

Witam.
    1. Nie.
    2. Gniazdo zostało kiepsko wlutowane (niedolutowane), nie zostało zabezpieczone klejem przed obciążeniami mechanicznymi.
    3. Reklamuj usługę.
    Pozdrawiam

0
  • #3 07 Sie 2018 13:32
    stan-7
    Poziom 2  

A co sadzisz o środkowych ścieżkach? A właściwie ich brak, jaki tu przypuszczalnie został popełniony błąd?
    Pozdrawiam

0
  • Pomocny post
    #4 07 Sie 2018 17:10
    Dydelmax
    Poziom 35  

stan-7 napisał:
    A co sadzisz o środkowych ścieżkach?