Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Potrzebny schemat instrukcja regulacja gaźnika kosiarki AS Motor 26

hotbird555 07 Sie 2018 23:15 411 5
  • #1 07 Sie 2018 23:15
    hotbird555
    Poziom 2  

    Witam
    Szukam informacji wszelakiego typu na temat instrukcji, schematu, regulacji gaźnika w kosiarce/karczownicy AS Motor 26, model AH8.

    0 5
  • #2 08 Sie 2018 06:54
    bubu1769
    Warunkowo odblokowany

    Daj zdjęcie tego twojego gaźnika.
    Jeśli nie był zmieniany to powinien być ten, a reguluj się go jak większość gaźników 2T.
    Potrzebny schemat instrukcja regulacja gaźnika kosiarki AS Motor 26

    0
  • #3 08 Sie 2018 08:32
    hotbird555
    Poziom 2  

    Tak, to ten gaźnik
    Przeprowadzona regulacja:
    1. „regulacja wolnych obrotów” lekko podkręcona aby utworzyła się szczelina na przepustnicy
    2. „dysza wysokich obrotów” odkręcona na 1,5 obrotu. Następnie wykręcana aż do momentu obniżania obrotów i potem wkręcana znowu do momentu kiedy obroty spadają. Ta regulacja między punktami to jakieś 1/4 obrotu śrubki.
    3. „regulacja wolnych obrotów” przykręcona aby obniżyć obroty na luzie do akceptowalnego poziomu
    Problem:
    Przy takiej regulacji wciśnięcie manetki gazu powoduje baaaaardzo powolne wchodzenie na obroty i o niewielki wzrost. Ale gdy podkręcić "„regulację wolnych obrotów"” na wyższe obroty to silnik w miarę dobrze wchodzi na wysokie obroty, ale wtedy jej „niskie” są zbyt wysokie.
    Niestety Złotego środka nie mogę znaleźć, ale wydaje mi się że gdzieś jeszcze leży inna przyczyna w takiej niewłaściwej pracy.

    Gaźnik po kilkukrotnym myciu w wanience UT
    Świeca nowa NGK dedykowana
    Cewka ustawiona na 0,2 szczeliny do koła
    Kompresja jak dzwon, nie odkopuje przy odpalaniu

    0
  • #4 08 Sie 2018 08:39
    bubu1769
    Warunkowo odblokowany

    A czemu najpierw regulowałeś wysokie obroty a potem wolne? Wolne obroty powinieneś ustawić śrubką IDLE.

    0
  • #5 08 Sie 2018 08:43
    hotbird555
    Poziom 2  

    Najpierw wolne podbiłem tym IDLE aby silnik nie gasł podczas właściwej regulacji "dyszą wysokich obrotów". Jak to ustawiłem na w miarę najwyższych obrotach to następnie obniżyłem obroty śrubką IDLE - domknąłem lekko przepustnicę. Coś nie tak?


    Nie chcę rozpoczynać nowej dyskusji ale z tego co wiem tutaj prawdziwe wysokie obroty reguluje się wyłącznie ustawieniem pływaka w komorze pływakowej. Gdy w komorze jest więcej benzyny to silnik może wkręcać się wyżej, lub gdy poziom benzyny jest niższy to obroty maksymalne będą niższe. Oznaczona śrubka na rysunku jako "dysza wysokich obrotów" odpowiada jedynie za niskie obroty. Przecież regulację przeprowadzamy gdy przepustnica jest domknięta i regulujemy ilość podawanego paliwa tylko na biegu luzem. Co to ma do regulacji wysokich obrotów? Gdzieś też się doczytałem że owa śrubka odpowiada za "równomierną pracę silnika, za to aby silnik szybciej wchodził na wyższe i szybciej schodził na niższe". Co prawda kręcąc ją poprawnie podbijamy lekko obroty ale to tylko ze względu na ustawienie właściwego składu mieszanki. Kręcenie tą śrubą nie wpływa na zwiększenie zakresu wysokich obrotów. Silnik ma takie wysokie na ile pozwoli mu poziom paliwa na pływaku. Chcemy wyższe, trzeba podnieść poziom/pływak. W mojej kosiarce w ogóle nie było wcześniej wysokich więc tak długo regulowałem pływakiem - podnosiłem poziom paliwa, aż uzyskałem to co chciałem.

    0
  • #6 08 Sie 2018 08:57
    bubu1769
    Warunkowo odblokowany

    Odpal go.
    Wyreguluj dyszę/iglice wolnych obrotów tak by osiągnąć jak najwyższe wolne obroty.
    Wyreguluj IDLE wolne obroty do zadowalającej prędkości.
    Otwórz maksymalnie przepustnice i wyreguluj dyszę/iglice wysokich obrotów by uzyskać jak najpłynniejszą prace.

    0
  Szukaj w 5mln produktów