Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Bizhub C224e - Brak komunikacji przez przeglądarkę i brak skanowania mail.

08 Aug 2018 16:21 1113 16
  • Level 24  
    Witam,
    Problem z Bizhubem C224e - nagle przestała skanować. Nie da się także wejść na nią przez przeglądarkę. Pinguje, drukuje. Zmienialiśmy adres ip, aktualizowałem firmware - co mogę jeszcze zrobić?
  • Level 20  
    Może initializacja sieci z typu serwisowego
  • Level 24  
    Możesz trochę bardziej podpowiedzieć gdzie w szukać tego w trybie serwisowym?
    Czy chodzi o initialization - network setting data?

    Dodano po 34 [minuty]:

    Zrobiłem i dalej to samo :/ Ma ktoś jakiś inny pomysł?
  • Level 10  
    Może certyfikat?
    Spróbuj przez inne przeglądarki.
    Ja kiedyś tak miałem, sprawdzałem każdą po kolei i w końcu przez Operę wbiłem na maszynę, stworzyłem certyfikat i wszystko znów zaczęło działać.
  • Level 21  
    maldusz wrote:
    ...spróbuj też sformatować dysk twardy z menu serwisowego
    Po sformatowaniu będziesz musiał ustawić skany od nowa. Jak masz dostęp do menu serwisowego w pierwszym kroku wyłącz dysk, sprawdź jak działa reszta, zakładka skan może być nie aktywna.
    M.
  • Level 10  
    Ja bym poczekał z formatowaniem dysku. Wziąłbym to jako ostatni krok. Sprawdź proszę na innych przeglądarkach i koniecznie ten certyfikat.

    Po formacie trzeba będzie konfigurować na nowo skany, wgrać animacje, ewentualną książkę adresową.
  • Level 24  
    Na rożnych przeglądarkach to samo. Pomijając sieć klienta - to samo. Dysk wyłączony.
  • Level 15  
    Proponuje reset SSD zrobić, powinno zadziałać.
  • Level 24  
    Sorki za może oczywiste pytanie -co to "reset ssd"?
  • Level 15  
    Z platformy Minolty lub Developa ściągasz plik do resetu SSD, kopiujesz na pendrive, postępujesz wg procedury zawartej w pliku info.
  • Level 15  
    Musisz mieć HDD włączony w maszynie. Bez tego nie masz skanowania.

    Jesli był wyłączony, włącz go w trybie serwisowym (tylko najpierw sprawdź czy fizycznie masz go w maszynie).

    Potem raczej będziesz i tak go musiał sformatować + dane animacji do wgrania (ale to zobaczysz bo restarcie maszyny o co się upomni).
  • Level 24  
    Przemek26 wrote:
    Musisz mieć HDD włączony w maszynie. Bez tego nie masz skanowania.

    Co HDD ma do braku możliwości połączenia się z maszyną przez przeglądarkę? Zresztą czemu wcześniej działała, a nagle przestała?
    Niestety żadna z powyższych rad póki co nie zadziałała - ma ktoś jeszcze jakieś doświadczenia lub pomysły w tym kierunku?
  • Helpful post
    Level 15  
    Zrób jak piszę i będzie banglać (pod warunkiem, że HDD nie uszkodzony - wówczas koniecznie wymiana na inny sprawny) Nie wiem dlaczego bez dysku nie działa wejście przez przeglądarkę - ale tak właśnie się dzieje - sprawdzone na kilku maszynach z serii C224/284/364e


    Tak na marginesie - jeśli wątpisz w rady jakie dostajesz na forum,to zupełnie nie rozumiem w jakim celu w takim razie zadajesz pytania i prosisz o pomoc ?!
  • Level 14  
    Koledzy mają racje. Czasami tak się dzieje, że wyłącza się dysk. Nie można skanować na e-maila, na pena i nie widać maszyny w przeglądarkach. Za to pingi są ok i drukuje.
  • Level 17  
    Ja też potwierdzę, że to prawie na pewno dysk. Mi kiedyś wyłączył się dysk w czasie transportu maszyny w samochodzie (od drgań?) i musiałem u klienta od nowa inicjalizować i wgrywać animacje ;)
  • Level 24  
    Witam, potwierdzam był to dysk - nie można w tej dziedzinie ufać doświadczeniu, bo nawet z pozoru nie logiczne(dla mnie) rozwiązania mogą być dobre. Dziękuje za pomoc i na przyszłość się poprawie w gestii słuchania rad :)