Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Mastercook PTD 1126 BIO - filtr uszkodzony, klejony kilka razy, bardzo drogi

kiwus83 10 Aug 2018 13:35 546 4
    kiwus83
    Level 9  
    Tak jak wyżej pralka ma swoje lata Ale działa, jednak filtr już w opłakanym stanie, kilkukrotnie klejony, jednak dwa 3 prania i znowu rozwalony. Koszt nowego 130 zł plus przesyłka, wydaje się mi to dość dużo jak za kawałek plastiku. Jest ktoś, kto mógłby wyjaśnić mi jak ta pralka wyczuwa czy filtr jest czy nie ma? Pęknięty plastik i już awarie wali. Nie widzę od strony bębna, żeby np dochodziły tam jakieś kabelki czy coś a sam filtr ma tylko tą blaszkę, reszta to plastik. Jestem elektrykiem i wiem, że niektóre zabezpieczenia można obejść łącząc dwa kabelki i tak jakby tego zabezp. nie było, a tu wie ktoś jak to zrobić? Zdjęcie filtra poniżej:
    Mastercook PTD 1126 BIO - filtr uszkodzony, klejony kilka razy, bardzo drogi
    cezet
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Nie ma tam żadnego czujnika ,który by wykrywał czy jest filtr czy go nie ma. Być może resztki plastiku blokują silnik pompy i stąd pokazuje błąd spustu wody.
    kiwus83
    Level 9  
    To jak mi wytlumaczysz to ze jak wyciagne ten cały filtr to od razu jest błąd i w książce obsługi ten błąd jest opisany jako filtr zapchany. Wkładam filtr z powrotem cyk i działa. A to zaraz po kupnie pralki gdy pierwszy raz ten błąd wyskoczył to wyjmowalem ten filtr wyciagnelem z niego jakies śmieci i po włożeniu z powrotem działało wszystko. Wtedy już testowałem czy bez tego plastiku też będzie błąd i był
    youzeq
    Level 14  
    Filtr nie ma czujnika a problem może być gdzieś indziej. Wtedy wydatek na nowy filtr nie będzie miał sensu.