Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

opel corsa D nie równa praca po wymianie 1.0 10EPX

10 Sie 2018 17:35 261 2
  • Poziom 8  
    Witam .
    Jestem w trakcie przekładania silnika w corsie D z 2006 o oznaczeniach 10XEP. Silnik dawca pochodzi z corsy C 2004r 10XEP. podczas przekładania zauważyłem że różnią sie komputerem na kolektorze ssącym wiec cały osprzęt przełożyłem automatycznie podczas przekładania okazało się że zawór egr jest inny i czujnik położenia wału jak i alternator- alternator i egr nie przyniósł problemu z przekładka ale problem pojawia sie z czujnikiem położenia wału(inny sposób podłączenia) nie da się zamienic bo są różne otwory silnika tak wiec został stary i została dopasowana kostka(podczas oględzin zauważyłem że koło z którego zczytuje impulsy czujnik położenia wału rożni sie czy to może mieć wpływ na nie równą prace silnika i jego gaśnięcie przy skrajnych przypadkach??
    jeśli tak to zamienie koło czujnika wałka ale mam problem bo nie wiem jak ustawić ;/ czy jest ktoś w stanie mi powiedziec jak ustwawic koło względem wałka rozrządu??
    z góry dzieki pozdro
  • Poziom 21  
    Musisz zrobic tak jak jest w oryginale czyli w corsa c .Inaczej bedzie pipka ...
  • Poziom 8  
    Z corsy C?? no chyba nie bardzo skoro cały komputer zostaje z D