Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Mercedes Sprinter 2.7 CDI odcina moc po chwili wraca

Andrewck 11 Aug 2018 14:00 3276 11
  • #1
    Andrewck
    Level 5  
    Witam Mam samochód mercedes sprinter 2.7 CDI mój problem polega na tym że gdy jadę dodaje gazu odcina na chwilę mu moc jak by go przytykalo błąd jaki zgłasza p0105 czujnik ciśnienia map w kolektorze dolotowym czujnik został zamieniony instalacja sprawdzona wszystko jest dobrze podciśnienie ma turbina po regeneracji czujnik tzn binderek został podmieniony
  • #3
    Andrewck
    Level 5  
    Właśnie wszystkie przewody są szczelne Intercooler też bo nawet ostatnio go czyscilem po wymianie turbiny i jeszcze dziwna rzeczą jest że gdy jest wpięty ten filterek do podciśnienia co zasysa podciśnienie to na vacuometrze nie ma podciśnienia gdy go zaślepienie wtedy jest o co z tym chodzi bo może gdzieś tu leży problem
  • #5
    Andrewck
    Level 5  
    Właśnie chyba tym tropem pujde chociaż tam tego się nie da pomylić może wiesz jak prawidłowo powinno iść od binderek są 3 wyjścia 1 idzie do serwo drugie do tego filterek a 3 idzie do akumulatora powietrza ma trójnik i idzie do serwa i jeszcze ten co idzie do serwa ma jeszcze 1 trójnik koło wentylatora dmuchawy z lewej strony i idzie do jakiegoś zaworka i tam jest jeszcze jeden przewód przy zaworki który idzie do góry koło węży co idą do nagrzewnicy

    Dodano po 30 [sekundy]:

    Pojde*
  • #7
    lukasz12345678910
    Level 30  
    Miałem kiedyś w takim mesku przegnity przewód od czujnika doładowania. Objawy były jak u Ciebie. Przemierz od wtyczki do wtyczki komputera.
  • #8
    citromaniak
    Level 22  
    Jeden zaworek steruje dodatkowym zaworem ogrzewania na wezu wodnym a drugi turbina.Zrób zdjecie to ci powiem,tych zaworków wraz z akumulatorem cisnienia
  • #10
    lukasz12345678910
    Level 30  
    Jak jest na sto procent dobra (u mnie to wyszło dopiero po ruszaniu wiązka) to skup się na podcisnieniu. Pasowało by Zmierzyć podcisnienie na gruszce turbiny po zapaleniu. I czy wciąga sztangę po zapaleniu. I jak turbina była w regeneracji to nie wiem czy prawidłowo ustawili sztangę i śrubę zderzakowa. Często się to zdarza. Masz jakiś komputer którymi możesz podpatrzec ciśnienie doładowania zadane i rzeczywiste?
  • #12
    lukasz12345678910
    Level 30  
    Trochę dużo ładuje. A jak zaczyna odcinac to do ilu spada?