Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lenovo G710 brak ładowania - komunikat "podłączony, nie ładuje 1%"

popsutaamica 14 Sie 2018 12:20 276 10
  • #1 14 Sie 2018 12:20
    popsutaamica
    Poziom 8  

Dzień dobry.
    Mam Laptop Lenovo G710 Win 8.1
    Po 2 tygodniach nieużywania (po powrocie z urlopu) pojawił się komunikat "podłączony, nie ładuje" i informacja, że stan baterii 1%.
    Na zasilaczu z podłączoną baterią działa normalnie, uruchamia się itd...
    kupiłem oryginalną baterię, myśląc, że po prostu zużyła się, ale na nowej baterii jest ten sam komunikat.
    Nie znam się na pomiarach i chciałem zapytać, czy możliwe, że to ładowarka (skoro działa), czy jednak coś w komputerze i trzeba go zawieźć gdzieś do naprawy.
    ...
    przypomniało mi się jeszcze jedno - zanim kupiłem baterię - sprawdzałem jaki mam model poprzez zrobienie Battery report i wygenerowało plik. W tym pliku nazwa mojej baterii była błędna - był inny model niż w rzeczywistości...
    Nie wiem czy to istotna infromacja

0 10
  • #3 14 Sie 2018 12:59
    darek.jacek
    Poziom 12  

Bateria do wymiany. Lub elektronika baterii do resetowania.

0
  • #4 14 Sie 2018 13:08
    popsutaamica
    Poziom 8  

Dydelmax napisał:
    Witam.
    Zamieść zrzut ekranu z programu BatteryMon, konkretnie z menu Info -> Battery information.
    Czy laptop działa na baterii po odłączeniu zasilacza?
    Pozdrawiam

Gdy będę wieczorem w domu zrobię test. Skąd bezpiecznie pobrać program BatteryMon?
    Laptop po odłączeniu zasilacza wyłącza się (czarny ekran i chwilkę dioda świeci)

0
  • #5 14 Sie 2018 13:10
    Dydelmax
    Poziom 35  

Najlepiej ze strony producenta. ;)
    Wchodzisz na stronę https://www.passmark.com/products/batmon.htm i klikasz Download now po prawej stronie.
    Masz możliwość sprawdzenia laptopa na innym zasilaczu?
    Pozdrawiam

1
  • #6 14 Sie 2018 13:12
    popsutaamica