Witam
Do sprawdzenia jest w pierwszej kolejności smok paliwa a dokładnie zaworek,który jest zamontowany w smoku(ameliniowa rurka część ssąca) Trzeba podlączyć się z powietzrem do nypla odpowietrzającego na obudowie filtra paliwa i wpompować 3 bary ciśnienia do układu ważne jest aby nie pompować wiecej niż te 3 bary.Większe ciśnienie może uszkodzic smok.
Do zbudowania narzędzia potrzebny jest regu-
lator ciśnienia, dwa złącza przewodów, prze-
wód giętki i zaciski do przewodów. Zmontuj
części, jak pokazano na rysunku 1. Jest bardzo ważne, aby wszystkie złącza były szczelne.
1. Wymontuj pokrywkę zbiornika. Jeśli po-
jazd posiada podwójne zbiorniki należy
zdjąć pokrywkę z obu stron.
2. Podłącz narzędzie do śruby odpowietrznika na obudowie filtra za pomocą przewodu
giętkiego i 2 opasek przewodów, jak poka-
zano na rysunku 2.
3. Otwórz śrubę odpowietrznika i doprowadź
do systemu ciśnienie maks. 3 bar.
Po około 10 minutach: Posłuchaj, czy w
zbiorniku nie słychać bąbelkowania powie-
trza w miejscu, gdzie znajduje się smok do
zasysania paliwa ze zbiornika. Odgłos bąbelkowania
powietrza wskazuje na nie-
szczelność zaworu kontrolnego i
konieczność wymiany smoka.