Husqvarna od nowości, zawsze właściwe oleje, czyszczenie, rocznie zużywałem max 20 litrów paliwa na ciecie na podwórku i trochę w lesie. Pilarka po zagrzaniu nie chce odpalać, trafiła do serwisu (jak zawsze) - diagnoza przegrzanie... koszt ponad 500 zł.
Ostatnio gdy była w serwisie wymienili tłok z pierścieniem koszt coś około 400 pln...
Od naprawy zużyłem 7-10 l paliwa.
Więc odebrałem i postanowiłem sam zrobić...
Po zdemontowaniu widać tłok, chyba nieoryginalny (autoryzowany serwis), porysowany od strony wydechu, mniejsze rysy w cylindrze. Uszczelka między gaźnikiem a cylindrem uszczelniona białym silikonem...
Teraz pytania: chcę zamówić cylinder + tłok zamiennik pokryty Nikasilem (cena 250 zł), czy kupić też uszczelkę pod cylinder? Oryginalnie nie było, ale czy będzie szczelne na zamienniku? Czy smarować jakimś uszczelniaczem?
Jaki moment dokręcenia cylindra?
Wymienić śruby? I jeszcze jakie oznaczenia ma tłok oryginalny Husqvarny by się utwierdzić w przekonaniu iż serwis lokalny jest nic nie warty.
Ostatnio gdy była w serwisie wymienili tłok z pierścieniem koszt coś około 400 pln...
Od naprawy zużyłem 7-10 l paliwa.
Więc odebrałem i postanowiłem sam zrobić...
Po zdemontowaniu widać tłok, chyba nieoryginalny (autoryzowany serwis), porysowany od strony wydechu, mniejsze rysy w cylindrze. Uszczelka między gaźnikiem a cylindrem uszczelniona białym silikonem...

Teraz pytania: chcę zamówić cylinder + tłok zamiennik pokryty Nikasilem (cena 250 zł), czy kupić też uszczelkę pod cylinder? Oryginalnie nie było, ale czy będzie szczelne na zamienniku? Czy smarować jakimś uszczelniaczem?
Jaki moment dokręcenia cylindra?
Wymienić śruby? I jeszcze jakie oznaczenia ma tłok oryginalny Husqvarny by się utwierdzić w przekonaniu iż serwis lokalny jest nic nie warty.