Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] vw passat 19 tdi 130 km - niewidoczny wyciek oleju z ukladu wspomagania kierqwni

BOGUSLAW_PASSAT 20 Aug 2018 16:56 1284 8
lampy.pl
  • #1
    BOGUSLAW_PASSAT
    Level 5  
    Witam mam następujący problem i bardzo proszę o pomoc. Po wymianie maglownicy w passacie zrobił się problem, którego nie widać- brakuje oleju w zbiorniczku wyrównawczym. Co 3-4 dni dolewam po 50-100 gr oleju. Sprawdzony został cały układ i nigdzie nie widać wycieków. W mieszkach, na końcówkach drążków jest sucho. Gdzie jeszcze można szukać. Czy ktoś jest w stanie mi pomóc. Z góry dzięki.
  • lampy.pl
  • Helpful post
    #3
    Daro122
    Level 31  
    Nie chcę mi się wierzyć w to co piszesz , na upartego zalej 10 cm oleju z kontrastem takiego dodawanego do klimatyzacji . Pojeździsz dwa dni , odpowiednie światło , okulary i będzie widać gdzie cieknie .
  • lampy.pl
  • #4
    BOGUSLAW_PASSAT
    Level 5  
    witam i dzieki za rady ale maglownica pompa wszystkie lacza i przewody sa suche w dwoch warsztatach sprawdzali wielkie zdziwienie i trzeba tak jezdzic tylkoko 50 zl butla oleju troche szkoda pozdrawiam
  • #6
    BOGUSLAW_PASSAT
    Level 5  
    Tylko to "DOLEWANIE" to tak naprawdę nie rozwiązuje problemu jaki istnieje. Tak znaczny ubytek rzecz jasna nie powinien mieć miejsca. Być może ktoś z Was miał taki problem lub ma jakiś pomysł co z tym zrobić, jak zdiagnozować problem. Proszę o podpowiedzi.
  • Helpful post
    #7
    kortyleski
    Level 43  
    Układ składa się z pięciu części na krzyż. naprawdę nie kłopot znaleźć wyciek.
  • #8
    BOGUSLAW_PASSAT
    Level 5  
    dzieki za podpowiedzi w koncu znalazlem problem w gornej czesci tam gdzie wchodzi kolumna kierownicza .Teraz nieznam rozmiaru uszczelniacza moz ktos potrafi mi pomoc bede wdzieczny
  • #9
    BOGUSLAW_PASSAT
    Level 5  
    Witam. Miałem wyciek z maglownicy. Postanowiłem naprawić ją sam. Wymiana uszczelek na walku pionowym jest prosta ale zmontowanie tego wałka to inna sprawa. Chyba nie włożyłem go w to samo miejsce bo po zmontowaniu wszystkiego kierownica jest przestawiona względem kół. Czy ktoś wie jak to poprawnie zmontować? Na stacji diagnostycznej nie mogli ustawić zbieżności względem kierownicy i cały czas świeci się asp. Dziękuje za pomoc