Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Seicento 0,9 - Auto raz pali a raz nie

20 Sie 2018 19:01 255 7
  • Poziom 8  
    Mam problem z Seicento 0,9. Miałem uszkodzony regulator napięcia i od tego momentu są problemy. Wymieniłem akumulator. Auto zaczęło wariować. Raz pali a raz nie. Ostatnio odpalił przejechałem 500 m. Wyłączyłem go, wróciłem ze sklepu i nie odpala. Dopiero po 4 próbie ruszył. Dzisiaj było gorzej. Ogólnie sprawa wygląda tak że nie pali, ale jak się go zostawi to po 5 minutach odpala. Kręci bardzo dobrze. Byłem u mechanika i Wymienil czujnik położenia wału i świece oraz kable WN.
    Ale problem nie ustal. Co wg Was jest zepsute?
  • Poziom 39  
    Ale kręci rozrusznikiem czy nie?
  • Poziom 8  
    Tak. Kręci.
  • Poziom 21  
    Najczęściej czujnik położenia wału.

    Dodano po 8 [minuty]:

    Jest to cewka więc łatwo sprawdzić. Jak nie chce zapalić wypinasz wtyczkę i mierzysz omomierzem. Ja tak znalazłem usterkę.
  • Poziom 8  
    Ale on był dopiero wymieniany

    Dodano po 11 [minuty]:


    A pytanie z innej strony. Czy fakt że auto cały dzień stoi na słońcu, upale może mieć wpływ na palenie? Bo w nocy auto stoi w garażu i problemu nie ma, a problem pojawia się po pracy, po calym dniu na słońcu
  • Poziom 21  
    Jeżeli chciałbyś wykluczyć czujnik położenia wału, to rezystancja 580 do 780 Omów.
  • Poziom 12  
    Musisz zdemontować czujnik i jego uchwyt. Bardzo częstym problemem jest odległość czujnika od koła. Musisz uchwyt przerobić (przypiłować) tak żeby zmniejszyć odstęp od koła wału do czujnika i po temacie.
  • Poziom 8  
    Dzisiaj zrobiłem test. Zmierzyłem i wartość wynosi 721 Ohm, gdy działa. Przejechałem 2 m, trochę pogazowalem i wyłączyłem go. Z ciekawości próbowałem włączyć i odpalił... I odrazu zgasł. Później w ogóle nie odpalal. W miare szybko odpiąłem i wartość nadal taka sama. Po 3 minutach odpalił.
    Sam już nie wiem co o tym myśleć.