Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

interface diagnostyczny-tester - wybór odpowiedniego urządzenia

globi.wan 21 Aug 2018 11:16 1065 18
IGE-XAO
    globi.wan
    Level 9  
    Witam

Na wstępie zaznaczę że jestem laikiem w tej dziedzinie i proszę o wyrozumiałość . Korzystałem w prawdzie z Gutmanna macs 42 do robienia diagnostyki oraz diagnostyki dynamicznej i prostych adaptacji. Nieco liznąłem VCDS ale naprawdę czuje się zielony.

Do czego potrzebny mi tester?

1)Planuję zakup auta i potrzebuję przed zakupem zrobić skan samochodu. Po zakupie chcę nadal używać testera do odczytu błędów i ich wykasowania po usunięciu usterki (wiec tester musi być do wielu marek samochodów)

2) dodatkowym atutem była by możliwość testowania dynamicznego (np sprawdzenie czy leją wtryski , temperatura EGT, pozycja EGR)
    3) jakby dało się zrobić podstawowe adaptacje to już było by super . (przepustnica , czyszczenie dpf itp)

wiem już że urządzenia BT z elm327 nadają się tylko do skanu silnika a ja chciałbym móc sprawdzić inne podzespoły (abs , poduszki,esp)

Co wiec kupić spełniającego powyższe wymagania (przynajmniej 1 i 2) po rozsądnych pieniądzach. Im więcej czytam tym większy mam mętlik a potrzeby mam całkiem dobrze sprecyzowane.

Czy potrzebuję urządzenia w stylu MultiDiag pro?
  • IGE-XAO
    globi.wan
    Level 9  
    Tak myślałem. coś teraz kombinują ze softem. ze część ma 2016.00 a część 201503R3

te softy to trzeba od nich brać? bo ta wstępnie to na necie ich nie widzę przynajmniej W/W

jest natomiast na necie wow 5.00.8

Czy sprzedawcy z CN rzeczywiście mają różne wersje tego sprzętu , czy w danym czasie leci od każdego to samo? (tak jest np z żarówkami led, gdzie nie kupić idzie to samo w danym czasie)
    bubu1769
    Level 42